נמני סידר למכבי 1.2 מיליון שקלים

מכבי ת"א ניצחה את מ.ס אשדוד בגמר גביע הטוטו וסיימה את המפעל עם עוד 200 אלף שקל לבונוס הכולל שלה ; אשדוד תסתפק במיליון שקלים ; במסגרת המפעל יחולקו ב-3 הליגות הבכירות פרסים בסך 12.9 מיליון שקל

מכבי ת"א גברה אמש (ד') על מ.ס אשדוד 0-1 בגמר גביע הטוטו, משער ניצחון של יוסי שבחון בדקה ה-60. הצהובים יקבלו עבור הזכייה במפעל בונוס של 1.2 מיליון שקלים. הפיינליסטית תסתפק במיליון שקלים.

במסגרת גביע הטוטו יחולקו העונה בשלוש הליגות הבכירות פרסים בסך 12.9 מיליון שקל. להבדיל משנים קודמות לא כל הסכום הגיע ממועצת ההימורים, אחרי שהטוטו החליט להוריד את ההקצבה למפעל ל-9 מיליון שקלים, זאת בשל היחס המזלזל, לטענת ראשי המועצה, של הקבוצות במפעל. ההתאחדות משלימה את יתרת הסכום מתקציבה השוטף.

עבור השתתפות במפעל קיבלה כל אחת מקבוצות ליגת העל סכום של 350 אלף שקל, כאשר הבונוסים הנוספים חולקו על פי ההתקדמות של הקבוצות במפעל.

כך התחלקו העונה הבונוסים שקיבלו הקבוצות מגביע הטוטו:

350 אלף שקל לקבוצה: בית"ר ירושלים, הכח עמידר ר"ג, מכבי פ"ת, הפועל פ"ת
425 אלף שקל: מכבי חיפה, בני יהודה, מכבי נתניה, הפועל קרית שמונה
650 אלף שקל: בני סכנין, הפועל ת"א
1,000,000 שקלים: מ.ס אשדוד
1.2 מיליון שקלים - מכבי ת"א

הפועל באר שבע, שזכתה ביום שלישי בגביע הטוטו של הליגה הלאומית, הכניסה לקופתה 650 אלף שקל. כל אחת מקבוצות הליגה הלאומית קיבלה 350 אלף שקלים עבור השתתפות במפעל, כאשר הקבוצות שהעפילו לחצי הגמר והגמר קיבלו בונוסים נוספים. בליגה הארצית קיבלה כל אחת מהקבוצות המשתתפות 100 אלף שקלים, כאשר המעפילות לחצי הגמר והגמר קיבלו בונוסים נוספים. הזוכה בגביע הטוטו בארצית סיימה את המפעל עם 250 אלף שקל.