נדחתה בקשת ההגנה בתיק זאבי-בזק לקבל את הקלטות האזנת סתר שנעשתה בתיק

השופט עודד מודריק איפשר להעביר לסניגורים שיחות שיש להן קשר כלשהו לתיק ; באשר לשיחות הנתונות תחת חיסיון עו"ד-לקוח קבע מודריק כי על-פי הפסיקה חומר זה אינו מוגדר כחומר חקירה

שופט בית המשפט המחוזי בתל-אביב, עודד מודריק, דחה את בקשת ההגנה בתיק זאבי-בזק , לקבל לידיה הקלטות של שיחות שנקלטו בהאזנת סתר שנעשתה בתיק.

ההגנה - עורכי הדין של מיכאל צ'רנוי, יעקב וינרוט וירון קוסטליץ; ועורכי הדין של זאב רום, נבות תל-צור ודורון טאובמן - ביקשו זכות לעיין ב-44 שיחות: 35 מהן שיחות רגילות, והשאר שיחות שחל עליהן חיסיון עורך דין-לקוח.

הסניגורים ביקשו בין היתר לעיין בכל שיחה שבה מוזכרים שמותיהם של דודי אפל או נוחי דנקנר. מודריק קבע כי מתקצירי השיחות לא עולה כל קשר לעניין המשפט, ואולם הוא יהיה מוכן לשקול שוב העברת השיחות לידי ההגנה, אם הסניגורים יסבירו את פשר התעניינותם בכך.

באשר לשיחות שחל עליהן חיסיון, הן לא תומללו. התובעת, עו"ד בל-דראל, מהמחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה, ציינה כי היא אינה מתנגדת להמצאת השיחות אם יוסר החיסיון, אך במקרה כזה גם התביעה תוכל לעיין בתמלילים.

השופט מודריק איפשר להעביר לסניגורים שיחות שיש להן קשר כלשהו לתיק. באשר לשיחות הנתונות תחת חיסיון קבע מודריק כי על-פי הפסיקה חומר זה לא מוגדר כחומר חקירה.

בעקבות החלטתו הודיעה ההגנה כי בכוונתה לערער לבית המשפט העליון.