הרב עובדיה יוסף: הצבעה לישראל ביתנו - תמיכה בשטן

מנהיגה הרוחני של ש"ס עולה מדרגה במתקפה נגד אביגדור ליברמן. בדרשת מוצ"ש הכריז הרב עובדיה: "עוונו של מי שמצביע להם גדול מנשוא", כיוון שהוא "תומך בשטן וביצר הרע" ; ליברמן: "מה שמרגיז את הרב - אלה מספר המנדטים של ש"ס"

המתקפה של ש"ס נגד אביגדור ליברמן עולה מדרגה: שלושה ימים אחרי שמנהיגה הרוחני של התנועה, הרב עובדיה יוסף, תועד כשהוא מתריס באוזנו של הרב של כפר חב"ד נגד יושב ראש ישראל ביתנו - הפעם הוא עושה זאת בצורה גלויה.

בדרשת מוצאי שבת בביתו, הכריז הרב עובדיה כי מי שנותן את קולו עבור מפלגתו של ליברמן, תומך למעשה בשטן. "אלה אנשים ללא תורה", אמר הרב, "הם רוצים נישואים אזרחיים, חנויות חזיר וגיוס בני ישיבות". בהמשך הדרשה הוסיף כי חל איסור גמור להצביע עבור ליברמן ואנשיו וציין כי "עוונו של העושה כך גדול מנשוא", כיוון שהוא "תומך בשטן וביצר הרע".

בסביבתו של ליברמן סרבו להתייחס לדבריו הקשים שאמר הערב מנהיגה הרוחני של ש"ס, אך הבוקר הגיב יושב הראש להתבטאויותיו הקודמות של הרב עובדיה ואמר כי "מה שהרגיז את הרב עובדיה יוסף זה לא ברית הזוגיות, אלא מספר המנדטים של מפלגתו".

גם בכנס פעילים שנערך היום בערד נדרש ליברמן להגיב למתקפות נגדו, והסביר כי הדבר נובע מלחץ. "אלה שלא מוכנים להתחייב למה שהעם רוצה, הם אלה שאינם מסוגלים להתמודד איתנו במישור הענייני והאידיאולוגי ועושים זאת באמצעות שקרים וסילופים", הכריז יושב ראש ישראל ביתנו. " אין ספק שהדבר נובע מלחץ מההצלחה והתמיכה שישראל ביתנו מקבלת מהציבור".