גלידות שטראוס חתמה את 2008 עם נתח שוק כספי של 62.8%

מדובר בעלייה של 5% לעומת נתח השוק ב-2007 ; החברה פתחה היום את עונת הגלידות עם השקה של סדרת מוצרים חדשים תחת המותגים קרמיסימו ומגנום, ובנוסף השיקה 3 מוצרים חדשים המיועדים לילדים

גלידות שטראוס שבשליטת יוניליוור עולמית (51%) פתחה היום (ב') את עונת הגלידות עם השקה של סדרת מוצרים חדשים תחת המותגים קרמיסימו ומגנום. כמו כן השיקה החברה 3 מוצרים חדשים בתחום האימפלס המיועדים לילדים: שוס מגלידה חלבית, קליפו ושוונג. ההשקה הנוכחית אומנם לא לוקחת בחשבון מיתון, אבל בגלידות שטראוס בהחלט נערכים לתרחיש אפשרי כזה.

"קשה לנו לדעת כיצד השוק יושפע מהמיתון. התוכניות שלנו הן צמיחה, אך יחד עם זאת יש לנו תוכניות מגירה שאם נראה פגיעה במכירות, נדע כיצד להתמודד ולהגדיל את המכירות. מדובר הן בהתייעלות פנימית והן במיקוד מול הצרכנים והצרכים החדשים", אומרת סמנכ"ל השיווק של גלידות שטראוס, שרון בר-אורן.

לפי נילסן, גלידות שטראוס חתמה את 2008 עם עלייה של 5% בנתח השוק הכספי שעמד על 62.8%, לעומת נתח שוק כספי של 59.7% בשנת 2007.

קרמיסימו, מותג הגלידות המשפחתיות, הוא המותג המוביל של החברה שחתם את 2008 עם צמיחה של 25% במכירות. מותג הפרימיום של החברה, מגנום, חותם את השנה עם צמיחה של 15% במכירות.