קבוצת מאיר, הכוללת בין היתר את חברת הרץ ואוטו סנטר, תקצץ 15% בהוצאות החברה

על-פי הערכות, קיצוצים אלה צפויים לחסוך לקבוצה 20-30 מיליון שקל בשנה ; החברה משמשת כיבואנית הרשמית בארץ של המותגים הונדה, וולבו ויגואר

ההאטה במשק מגיעה גם לקבוצת מאיר, שבשליטת יעקב שחר וישראל קז. ל"גלובס" נודע כי הקבוצה, הכוללת בין היתר את חברת הרץ ואוטו סנטר, צפויה לבצע קיצוץ של 15% בהוצאות החברה הכוללות בין היתר הוצאות שכר ונותני שירות. ע"פ הערכות, קיצוצים אלה צפויים לחסוך לקבוצה 20-30 מיליון שקל בשנה.

מקבוצת מאיר נמסר בתגובה: "מדובר בשמועה, וככזו קבוצת מאיר הינה חברה פרטית ואינה נוהגת לעסוק בנושאים מסוג זה באמצעי התקשורת".

קבוצת מאיר נחשבת לאחת הקבוצות היציבות בשוק הרכב. חברת השכרת הרכב והליסינג הרץ היא פרת המזומנים המרכזית של הקבוצה. יחד עם זאת, ענף הרכב בכלל ותחום הליסינג בפרט נמצאים בימים אלו בתקופה לא פשוטה ורבות מהחברות מהדקות את החגורה. שוק הליסינג סובל מהאטה וגם הבנקים מפעילים לחץ על חלק מחברות הליסינג.

קבוצת מאיר, שהוקמה לפני יותר מ-40 שנה, עוסקת במספר פעילויות בעיקר בתחום הרכב - החברה משמשת כיבואנית הרשמית בארץ של המותגים הונדה, וולבו ויגואר. הקבוצה עוסקת בייבוא ושיווק מכוניות, אופנועים, משאיות, אוטובוסים וציוד מכני הנדסי. כמו כן הקבוצה מפעילה רשת מוסכים, ועוסקת בפעילות השכרת רכב וליסינג. כמו כן לקבוצה פעילות בתחום הרכב במזרח ובמרכז אירופה, וכן פעילות נדל"ן. בקבוצה מועסקים למעלה מאלף עובדים.