הבלוג הטוב בעולם לפי מגזין TIME: אתר חדשות שמשתף את הגולשים

שם הבלוג הנבחר הוא Talking Points Memo ; המגזין מפרסם גם את רשימת הבלוגים המוערכים יתר על המידה ע"י הגולשים והמדיה - כאשר במקום הראשון מככב TechCrunch

זה לא פשוט לקבוע מהם הבלוגים הטובים בעולם האינטרנט, בכל התחומים מפוליטיקה, דרך אסטרונומיה, ניהול משק בית וכל מה שביניהם. למרות המשימה היומרנית, זו השנה השנייה שמגזין TIME מפרסם רשימה שכזו.

כך, הבלוג הטוב ביותר לשנת 2009, לפי המגזין, הוא Talking Points Memo, אתר שהוקם על-ידי ג'וש מרשל ב-2000 ופרץ לתודעה בעת המחלוקת על ספירת הקולות בפלורידה בבחירות לנשיאות באותה שנה. הוא משלב בין תוכן גולשים, חדשות, טיפים, ושיתוף הגולשים. הטיים כותב שההבדל בין האתר הזה לאחרים הוא ש"מרשל מניח שחלק מקוראיו יודעים יותר ממה שהוא יודע".

במקום השני מדורג Huffington Post, בלוג פוליטי שהוקם ב-2005 על-ידי אשת העסקים אריאנה הפינגטון, והפך להיות גם בזכות המרוץ המרתק לנשיאות ארה"ב, מקום פופולרי ברשת להתעדכן בחדשות ולקרוא פרשנויות. בין הכותבים המפרסמים בו טורים נמנים גם ידוענים, הבולטים בהם השחקנים אלק בולדווין ושון פן ואגדת הרוק החיה, ניל יאנג. בשנה שעברה הוא היה הבלוג המוביל ברשימה.

במקום השלישי מדורג הבלוג Lifehacker שהוקם ב-2005, ומספק טיפים והורדות הקשורים בחיסכון בנושאים רבים, תחום שהתברר כיעיל במיוחד לנוכח המשבר הכלכלי. בבלוג אפשר למצוא טיפים משיפור מסמך קורות החיים ועד לחיסכון בכמויות הקפה אותו שותים במהלך היום.

במקום הרביעי מתוך 25 דורג הבלוג Metafilter, בלוג חברתי שמעלה בכל יום כתריסר קישורים בנושאים שונים, שהקוראים מוזמנים לנהל עליהם דיון. במקום החמישי נמצא The Daily Dish. עוד ברשימה הבלוגים BoingBoing, Mashable והבלוג של גוגל.

טיים מפרסם רשימה נוספת: 5 הבלוגים שמוערכים יתר על המידה על-ידי הגולשים והמדיה. כאלה שהטראפיק שלהם גבוה ללא הצדקה. במקום הראשון ברשימה נמצא בלוג הטכנולוגיה TechCrunch של מייקל ארינגטון, שאהוד על אנשי ההיי-טק.

ברשימה גם Gawker של ג'ים קרמר מ-TheStreet שהיה בחינם והפך להיות בתשלום, בלוג הרכילות של Perez Hilton ו-Daily Kos: State of the Nation.