אודי אנג'ל יממן את טורניר Israel Open בעלות 250 אלף דולר

מרכז הטניס ברמה"ש יקיים שנה שנייה ברציפות טורניר צ'לנג'ר, כאשר הפעם יוכפל סך הפרסים ל-100 אלף דולר ; בטורניר צפויים ליטול חלק בין 4-5 טניסאים מהמאייה הראשונה בעולם וכל הישראלים הבכירים

הפעם האחרונה שישראל אירחה טורניר טניס בינלאומי גדול היתה ב-1996, אז הגיעו ארצה שחקנים כגוסטאבו קוורטן, אלברט קוסטה וחאבייר סנצ'ז. 12 שנים עברו, ומרכז הטניס ברמת השרון יקיים זו השנה השנייה ברציפות טורניר צ'לנג'ר בין 3-9 במאי, אלא שהפעם סך הפרסים הוכפל ויעמוד על 100 אלף דולר.

התחרות Israel Open תתקיים בחסות קרן אנג'ל, ולבקשתו של אודי אנג'ל תוקדש התחרות לזכרו של סמ"ר ליאור וישיניסקי, לוחם בצוות המנהרות של הנדסה קרבית שנפל בציר פילדלפי במאי 2004. קרן אנג'ל הבטיחה כי תיקח על עצמה את כל העלויות של הטורניר, המוערכות ב-250 אלף דולר.

בטורניר צפויים ליטול חלק בין 4-5 טניסאים מהמאייה הראשונה בעולם, וכן כל הישראלים הבכירים. ג'נין שטראוס, מנכ"ל המרכז לטניס בישראל: "השנה החלטנו להקדיש את התחרות לזכרו של ליאור וישינסקי שהיה שחקן טניס מוכשר בנערותו. זו השנה השנייה ברציפות בה נקיים בישראל תחרות מסוג Challenger וזה מתאפשר הודות לשותפות ארוכת השנים שלנו עם מר אודי אנג'ל, משפחת וישנסקי ושותפים עסקיים. כחלק מתפיסתנו לקידום המצוינות בספורט, המרכז לטניס בישראל רואה חשיבות גדולה בקיום תחרויות גדולות ומקצועיות".

אודי אנג'ל: "אני שמח לשמר את מסורת התחרויות במרכז לטניס בישראל רמת השרון, ובמיוחד גאה על הקדשת האירוע לזכרו של ליאור וישנסקי ז"ל , אותו הכרתי מימי ילדותו".

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט