אחרי הזעזועים ברב-בריח: תקציב הפרסום של החברה עובר לבאומן-בר-ריבנאי

תקציב הפרסום של רב-בריח טופל בעבר ע"י GPS מקבוצת אדלר-חומסקי ; צפוי לעמוד השנה על כ-7 מיליון שקל

משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי יטפל בתקציב הפרסום של רב-בריח - כך נודע ל"גלובס". כזכור, החברה עברה שינויי בעלות לאחר שהגיעה לכינוס נכסים, ועתה היא ניצבת בפני הליך של מיתוג מחדש. תקציב הפרסום של החברה בשנה הנוכחית אמור לעמוד על כ-7 מיליון שקל.

בתחילת מאי 2008 נקלעה רב-בריח למשבר כאשר חובותיה הגיעו ל-175 מיליון שקל, והחברה הגישה בקשה לצו הקפאת ההליכים המשפטיים נגדה. הנאמנים שמונו לחברה חיפשו משקיע או רוכש לקבוצת רב-בריח. לאחר שלא נמצא משקיע לחברה, ביצעו הנאמנים הליך התמחרות שנועד למצוא רוכשים לקבוצת החברות. בסופו של תהליך הגישו את מועמדותן בשלב ההתמחרות הסופית שתי חברות בלבד - חברת פנדור וחברת עמלי דונרשטיין, שזכתה בסופו של דבר במכרז.

טרם הפירוק נוהל תקציב הפרסום של רב-בריח בחברת GPS מקבוצת אדלר-חומסקי. באמצעות המשרד עלתה החברה לקמפיין טלוויזיוני בכיכובו של גדעון אוברזון לקידום סדרת דלתות הכניסה בעיצובו, תחת הסיסמה "כניסה עם סגנון".

בסרטון הטלוויזיה נראה אוברזון יוצא ממעלית של בניין מגורים לתוך מסדרון דירות כשלצידו שתי דוגמניות, כשהוא מתרשם מדלתות הכניסה, תוך כדי שהוא מחלק ציונים לעיצובים של הדלתות, עם הבעת אכזבה מהמראה שלהן. לאחר מכן נראה אוברזון שוב יוצא מן המעלית מלווה בדוגמניות, הפעם לאחר החלפת דלתות הכניסה של מסדרון הדירות, תוך שהוא חושף את קולקציית הדלתות החדשה בעיצובו אל מול המצלמות והפלאשים המתעדים את החשיפה.

כאמור, בסופו של דבר נקלעה החברה לקשיים, ואדלר-חומסקי - שנסחר אז בבורסה - דיווח על חוב של 874 אלף שקל שהחברה נותרה חייבת ל-GPS.

כיום נמצאת רב-בריח בבעלות משפחת דונרשטיין. המשפחה הקימה לפני כ-12 שנה את אולמות התצוגה לדלתות מעוצבות "Open Gallery", והם בעלי חברת ייצור הדלתות הגדולה בישראל - מפעלי עץ כרמיאל. ב-6 שנים האחרונות שימש שמואל דונרשטיין כסגן נשיא בכיר בחברת הדלתות הגדולה בעולם מזונייט.

יוסי לובטון, מנכ"ל באומן-בר-ריבנאי, אישר את הידיעה ואמר בתגובה: "רב-בריח הינו LOVE MARK ייחודי בעולם המותגים הישראלי. זהו אתגר גדול לטפל באחד המותגים הישראליים החזקים ביותר בכל הזמנים, שתחת הבעלות החדשה יוצא לדרך מרתקת שאנו שמחים להיות שותפים לה".

יצויין כי זהו התקציב הרביעי שלובטון מצליח להביא למשרד מאז מונה למנכ"ל לפני מספר חודשים. התקציבים הנופים שהביא הם אירוקה, TNT ותקציב המיתוג של קוסובו.