חברת האחזקות נאות חן הגורן מבקשת לרכוש את נכסי רשת DMO ב-1.7 מיליון שקל

כזכור, בשבוע שעבר ביקש המפרק הזמני של DMO מבית המשפט לאשר לו למכור את נכסי החברה לחברת אקסלנט ריטייל תמורת 1.5 מיליון שקל, וציין כי זו היתה ההצעה היחידה

חברת האחזקות נאות חן הגורן ועו"ד מיכאל כהן מבקשים מבית המשפט המחוזי בתל-אביב לאשר להם לרכוש את נכסי רשת חנויות הדיו DMO תמורת 1.7 מיליון שקל - או לחילופין לקבוע התמחרות למכירת נכסי החברה בתוך 48 שעות מרגע קבלת בקשתם בידי בית המשפט.

בשבוע שעבר ביקש המפרק הזמני של החברה, רו"ח אריה רפופורט, מבית המשפט לאשר לו למכור את נכסי החברה לחברת אקסלנט ריטייל תמורת 1.5 מיליון שקל, וציין כי זו היתה ההצעה היחידה.

חברת נאות חן הגורן מציינת כי היא בעלת נכסים רבים ואיתנות פיננסית, ועו"ד מיכאל כהן ציין כי הוא בעל 10 שנות ניסיון בענף המוצרים המתכלים להדפסה. הם הבהירו כי הם מוכנים לכל התנאים בהסכם המכירה בין אקסלנט למפרק, אך בתמורה יותר גבוהה שתיטיב עם הנושים.

בתוך כך, עובדי החברה האחות של DMO, דיו פור יו חסכון בהדפסה, הגישו היום (ג') לבית המשפט המחוזי בתל-אביב בקשה למתן צו לפירוק החברה, בטענה כי משכורתם לחודשים ינואר ופברואר לא שולמה. לדבריהם, בעל השליטה הודיע להם כי לחברה אין כספים לתשלום משכורותיהם וכי פעילותה לא תחודש.