רמי לוי באירוע המנהיגים העסקיים של ישראל: "אציע 10 מיליון שקל תמורת עוף העמק"

לוי ציין כי הוא מתכוון להפוך את המפעל לספק העופות המרכזי של הרשת שבבעלותו ; "המבצעים שלנו לחג הכוללים מצות בשקל הם הצלחה מסחררת" ; יו"ר טבע, אלי הורביץ: "יש להשקיע במחקר ופיתוח"

הערב (א') נערך ערב הגאלה השנתי של חברת דן אנד ברדסטיט, בראשות המנכ"ל ראובן קובנט, בו חולקו אותות הוקרה למנהיגות העסקית של הכלכלה הישראלית. האירוע נערך במוזיאון תל-אביב, המשתתפים בו נדרשו לקוד לבוש פורמלי, הוא היה סגור למוזמנים בלבד, ולקחה בו חלק הצמרת העסקית של מדינת ישראל.

רמי לוי: אני אציע מחר הצעת מחיר של 10 מיליון שקל תמורת "עוף העמק"

רמי לוי אמר במהלך האירוע כי הוא מתכוון לשים מחר (ב') על השולחן הצעת מחיר של 10 מיליון שקל לכונס הנכסים של "עוף העמק". לוי ציין כי הוא מתכוון להפוך את המפעל לספק העופות המרכזי של הרשת שבבעלותו.

"המבצעים שלנו לחג הכוללים מצות בשקל הם הצלחה מסחררת, כמו גם הסניף החדש שלנו סמוך לקניון איילון". לוי ציין כי לדעתו, רשתות הדיסקאונט הולכות לכבוש את כיסו של הצרכן הישראלי, והוסיף כי "אנשים בישראל אינם פרייארים".

אלי הורביץ: יש להפנות את מפוטרי ההיי-טק למחקר ופיתוח באוניברסיטאות

במסגרת ערב הגאלה קרא אלי הורביץ, יו"ר טבע, לעשות את מירב המאמצים על מנת לשמור על העובדים שנפלטו משוק העבודה. אלי הורוביץ קרא להפנות את הנפלטים משוק העבודה לאקדמיה. "יש להפעיל את המעבדות באוניברסיטאות ב-3 משמרות ולא בחצי משמרת כפי שקורה היום, אין שום סיבה שלא ננצל את המשבר להשקעה נרחבת במחקר ופיתוח".

בשאלה האם הוא רואה עצמו נכנס לתפקיד שר האוצר ענה הורביץ כי הוא רואה עצמו כתעשיין ולא כקובע מדיניות, וכי הסיכויים לכניסתו למשרד האוצר הם קלושים למרות השמועות.

דן פרופר: "הפיטורים הביאו סכנה של בריחת מוחות"

דן פרופר, יו"ר אסם, הציע לשלם במשך חצי שנה משכורות על-ידי המעסיקים בשילוב סיוע של הממשלה, בכדי למנוע בריחת מוחות. לגבי ועדת בכר אמר פרופר כי היא, בשילוב המשבר הנוכחי, הביאה לירידה חדה בערך הקופות הפנסיוניות ולאובדן אדיר של כספי הפנסיה לעובדים.

האותות שהוענקו הערב לבכירי המשק חולקו למספר קטגוריות, ובהן מנהיגות עסקית לאורך זמן, המנהיגים העסקיים של ישראל ןמנהיגי הדור הבא. כמו כן יחולק אות D&B Luzzatto למצויינות בניהול חדשנות טכנולוגית.

חבר השופטים כלל את: אלפרד אקירוב, יו"ר אלרוב; יוסי אקרמן, נשיא אלביט מערכות; רוית ברניב, יו"ר שיכון ובינוי; נוחי דנקנר, יור ומנכ"ל קבוצת אי.די.בי; יאיר המבורגר, יו"ר ומנכ"ל הראל השקעות; ארז ויגודמן, נשיא ומנכ"ל קבוצת שטראוס (שהודיע בשבוע שעבר על פרישתו מהתפקיד); דוד ויסמן, נשיא קבוצת אלון; סטף ורטהימר, מייסד ישקר; צבי זיו, מנכ"ל בנק הפועלים (שהודיע אף הוא על פרישתו בשבוע שעבר) , אלי יונס, מנכ"ל בנק מזרחי-טפחות; שלמה ינאי, נשיא ומנכ"ל טבע; עקיבא מוזס, מנכ"ל כי"ל; גיורא עופר, מנכ"ל בנק דיסקונט; אבי פילוסוף, שותף בכיר בצלרמאיר פילוסוף ושות'; אביגדור קפלן, יו"ר כלל ביטוח; יוסי רוזן, יו"ר בז"ן; אפי רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל; חיים רומנו, מנכ"ל אל-על; ליאור רייטבלט, מנכ"ל סופר-פארם; מיכאל שטראוס, יו"ר שטראוס; מאיר שמיר, מנכ"ל מבטח שמיר; שלמה שמלצר, יו"ר קבוצת שלמה; וחיים שני, מנכ"ל נייס מערכות.