עופר גלזר הגדיל החזקתו במבטח שמיר ב-2.5% ל-10.85% ממניות החברה ומונה לדירקטור בחברה

(עדכון) גלזר: אני מאמין בחברת "מבטח שמיר" ובוטח בהנהלתה, אני סמוך ובטוח כי החברה תצלח את התקופה הנוכחית ; קבוצת אשטרום החליטה היום לצמצם את החזקתה בכ-1% לכ-12.5% ממניות החברה

עופר גלזר הגדיל החזקתו במבטח שמיר ב-2.5% ל-10.85% ממניות החברה תמורת כ-17.7 מיליון שקל. גלזר רכש את המניות במחיר של 61.26 שקל למניה, מחיר הנמוך ב-6.3% לעומת מחיר הפתיחה של המניה היום בבורסה בת"א. דירקטוריון מבטח שמיר הודיע על מינויו של גלזר לדירקטור וצרופו לדירקטוריון החברה.

קבוצת אשטרום החליטה היום לצמצם את החזקתה בכ-1% לכ-12.5% ממניות החברה. החברה מכרה את החזקתה זו בכ-6.37 מיליון שקל במחיר מניה של 63.75 שקל למניה.

מבטח שמיר שהיא אחת מבעלות תנובה בשיתוף עם אייפקס, ריכזה היום עניין בבורסה בת"א בעקבות מינויו של אריק שור למנכ"ל החדש של החברה.

עופר גלזר רכש הפך לבעל עניין במבטח שמיר באוקטובר 2008 אז רכש מניות של החברה במחיר של 81.32 שקל למניה בכמיליון שקל ואז השלים את החזקתו בחברה ל-5.01%.

חברת מבטח שמיר עוסקת בשלושה תחומים עיקריים: תעשייה, באמצעות אחזקות בתנובה; נדל"ן, באמצעות תפרון וסולבר; וטכנולוגיה ותקשורת.

גלזר אמר היום: אני מאמין בחברת "מבטח שמיר" ובוטח בהנהלתה, אני סמוך ובטוח כי החברה תצלח גם את התקופה הנוכחית, המאתגרת כל חברה עסקית במשק".