רבוע כחול מנסה להתקרב לציבור החרדי: תמנה למנכ"ל שפע שוק את ישראל קלרמן, חבר מועצת העיר ירושלים

החרם החרדי על רשת שפע שוק החל בינואר אשתקד, עם רכישת רשת AM:PM ע"י רבוע כחול ; בעקבות החרם על שפע שוק התפטר מתפקידו אורי קמינסקי, מנכ"ל הרשת, ובהמשך הוסבו חלק מסניפיה לסניפי מגה בול

רשת רבוע כחול עושה צעד נוסף במטרה להפשיר את היחסים בינה לבין לציבור החרדי ולסיים את החרם על רשת שפע שוק שהחל אשתקד. ברשת צפויים למנות בימים הקרובים למנכ"ל שפע שוק את ישראל קלרמן, איש עסקים חרדי וחבר מועצת העיר ירושלים מטעם מפלגת דגל התורה.

החרם על רשת המזון לציבור החרדי שפע שוק החל בינואר אשתקד, עם רכישת רשת AM:PM על-ידי הרבוע הכחול, שבשליטת דודי ויסמן ובניהולו של זאב וורמברנד. בעקבות הפעלת חנויות AM:PM בימי שבת, קראו רבני העדה החרדית להימנע מכל פעילות עסקית עם קבוצת אלון, ובשלב מסוים אף הוציאו צו האוסר על קניות בעסקים המחללים שבת.

בעקבות החרם על שפע שוק התפטר מתפקידו אורי קמינסקי, מנכ"ל הרשת, ובהמשך הוסבו חלק מסניפיה, ששיעור הרווחיות בהן צנח, לסניפי מגה בול, רשת ההארד-דיסקאונט החדשה של רבוע כחול.

רשת שפע שוק מנתה בשיאה 46 סניפים. 6 מתוכם הוסבו לפורמט מגה בעיר, ו-22 מוסבים למגה בול - כך שבסופו של דבר תישאר שפע שוק עם 18 סניפים, כולם במרכזי אוכלוסיה חרדית.