תאת טכנולוגיות זכתה בחוזה ארוך טווח בהיקף של כ-20 מיליון דולר עם יצרנית מטוסים מברזיל

בתוך כך, הלילה נודע כי חברת העו"ד L&K חוקרת הפרה של חובת נאמנות והפרות נוספות של החוק ע"י דירקטוריון חברת לימקו פידמונט, העולות מנסיונו למכור את החברה לתאת

חברת תאת טכנולוגיות הודיעה היום (ג') כי היא תספק לחברת Embraer מברזיל, הנחשבת לאחת מהיצרניות הגדולות בעולם של מטוסים מסחריים, מחליפי חום בהיקף כספי של כ-20 מיליון דולר.

ההסכם עם החברה הברזילאיות יתפרס על פני 10 שנים, כאשר האספקה של מחליפי החום, אותם מפתחת ומייצרת תאת, תחל במהלך שנת 2010. על-פי ההסכם, תאת תפתח את מחליפי החום עבור מטוסי המנהלים החדשים של Embraer, מדגמי Legacy 500 ו-Legacy 450. במסגרת החוזה, תאת תהיה אחראית על הפיתוח, הייצור, האינטגרציה, והתמיכה במחליפי החום שתספק. החברה מציינת עוד כי החוזה עם החברה הברזילאית עשוי להניב לה הזמנות והכנסות נוספות מאותו הלקוח.

ד"ר שמואל פלדל, נשיא ומנכ"ל תאת טכנולוגיות: "החוזה עם החברה הברזילאית הינו הישג חשוב עבור תאת, והוא תוצאה של אסטרטגיית השיווק האגרסיבית של החברה, שמטרתה לחזק את מעמדה של תאת טכנולוגיות כשחקנית מובילה בשוק מחליפי החום, המבוססים על טכנולוגיות מתקדמות".

בתוך כך, הלילה נודע כי חברת העו"ד L&K חוקרת הפרה של חובת נאמנות והפרות נוספות של החוק ע"י דירקטוריון חברת לימקו פידמונט , העולות מנסיונו למכור את החברה לתאת טכנולוגיות. על-פי הסכם המיזוג, מחזיקי המניות בחברת לימקו יקבלו בעבור כל מניה אחת שברשותם, חצי מניה של תאת טכנולוגיות, החברה הממוזגת, או כ-2.37 דולר לכל מניית לימקו לכל מניית תאת, בהתבסס על מחיר המניה ב-3 באפריל. הטענה היא כי העסקה אינה הוגנת, בין היתר משום שהמניה נסחרה מעל 2.37 דולר למניה עד ה-13 במארס. נציין כי כרגע, ברשותה של תאת 61.8% מהון מניותיה של לימקו.