מסטרקארד תמשיך לתת חסות לצ'מפיונס ליג עד 2012

זאת למרות הדיווחים לפיהם חברת כרטיסי האשראי שוקלת להפסיק את הסכם הספונסרשיפ אותו היא מעניקה לליגת האלופות מאז 1994 ; בכך מצטרפת מסטרקארד להייניקן, סוני ובנק ההשקעות האיטלקי יוניקרדיט

למרות דיווחים על כך שהיא שוקלת לסיים את החסות שהיא מעניקה לליגת האלופות החל עוד משנת 1994, הודיעה היום (ג') חברת מסטרקארד על הארכת הסכם הספונסרשיפ לשלוש שנים נוספות עד תום עונת 2011/12. החסות כוללת גם את משחקי הסופרקאפ בין 2009 ל-2011.

בכך מצטרפת חברת כרטיסי האשראי לארבעה נותני חסות שכבר חתמו עם אופ"א עד 2012 - הייניקן, סוני ובנק ההשקעות האיטלקי יוניקרדיט. כל אחד מנותני החסות ישלם סכום המוערך ב-30 מיליון אירו. שתי חברות שהעניקו חסות בשנים האחרונות לליגת האלופות ועדיין לא האריכו את החסות עם אופ"א הן וודאפון ופורד.

בעונה שעברה הכניסה אופ"א מנותני החסות של ליגת האלופות סכום כולל של 187.5 מיליון אירו, המהווים כ-23% מההכנסה הכוללת של ארגון הכדורגל האירופי מהמפעל היוקרתי.

נשיא מסטרקארד אירופה, חאבייר פרז, ציין כי "החסות הינה חלק מהותי בגישת השיווק הכוללת של מסטרקארד ואנו שמחים להמשיך את מעורבותנו בליגת האלופות. נמשיך להיעזר בפלטפורמה שיווקית זו כדי לייצר הזדמנויות עסקיות בלעדיות ללקוחותינו הפרטיים והמוסדיים תוך הקפדה על בניית המותג ויצירת ערך מוסף למחזיקי כרטיסי מסטרקארד".

דייויד טיילור, מזכיר אופ"א, אמר: "אנחנו מאוד שמחים להמשיך את הקשרים עם מסטרקארד הנחשבת לאחת מן המותגים הנחשבים ביותר בעולם. מסטרקארד הינה שותפה בעלת ערך לטווח ארוך ואנו מרוצים שהם בחרו להמשיך לתמוך באופ"א ובליגת האלופות של אופ"א. ליגת האלופות של אופ"א תמשיך להיות פלטפורמה איתנה המסייעת למאסטרקארד להציע יתרונות שיווקיים ללקוחותיה".