הזדמנות: צ'ק פוינט תציע ל-24 שעות את חבילת אבטחת התוכנה ZoneAlarm ב-9.95 ד'

עלותו הרגילה של המוצר: 49.95 דולר ; המבצע יחול בו זמנית עם המבצע "Patch Tuesday" של מיקרוסופט בו מפיצה החברה מוצרי אבטחה ועדכונים למשתמשי Windows ; צ'קפוינט תתרום 50% מהכנסותיה

חברת צ'קפוינט , המובילה העולמית בתחום אבטחת התוכנה באינטרנט הודיעה היום כי החברה תציע מחר (ג'), ב-14 באפריל החל מ-06:00 בבוקר, שעון מערב ארה"ב, גירסה מלאה של המוצר ZoneAlarm בתמורה ל-9.95 דולר למשך 24 שעות. המבצע יחול בו זמנית עם המבצע של מיקרוסופט שנקרא "Patch Tuesday" היום בו מיקרוסופט מפיצה מוצרי אבטחה ועדכונים נוספים למשתמשי Windows. עלותו הרגילה של המוצר של צ'קפוינט הינה 49.95 דולר.

צ'קפוינט הודיעה גם כי תתרום 50% מהכנסותיה באותו היום לארגון שאינו למטרות רווח, TechSoup Global, שמאפשר גישה לטכנולוגיה וללימוד טכנולוגיה בעלויות מופחתות לארגונים שונים וסיפריות בעולם.

על מנת לנצל את ההזדמנות הייחודית לאבטחת המחשב ובנוסף לעזור בתרומה לאבטחת ארגוני חסד, יכולים המשתמשים ליצור קשר באתר http://www.zonealarm.com/only24hours/

המתקפות האחרונות הדגישו את הצורך להגביר את אבטחת מערכות המחשב האישי והגדרותיו. מוערך כי הוירוס ששמו "Conficker worm" שפרץ לאחרונה הדביק כ-10 מיליון מחשבים ברחבי העולם. תוכנות אנטי וירוס העומדות בפני עצמן ותוכנות פריוור לא מסוגלות להגן באופן אפקטיבי בפני אלפי הוריאציות של וירוס זה ואחרים.

חבילת אבטחת התוכנה Zonealarm של צ'קפוינט המורכבת ממספר רב של שכבות הגנה מספקת את סוג ההגנה הקרטית כנגד הוירוס המדובר ואחרים. החבילה כוללת אנטי וירוס ואנטי ספיי וור, פיירוול ואנטי ספם, וכן מרכז להגנת זהויות שמאפשר למשתמשים להגן על זהותם ופרטיהם האישיים בנוחיות.