אחרי חודש של שקט: מטוסי חיל האוויר תקפו מבנה ממולכד סמוך לגדר ברצועת עזה

הפלסטינים מדווחים כי מדובר בבית שלא היו בו אנשים, ולכן גם לא היו נפגעים בתקיפה ; בצה"ל אומרים כי הטייסים זיהו פגיעה במטרה

לאתר חדשות ערוץ 2 (Mako / רשת)

ההפצצות חוזרות לעזה: חיל האוויר תקף הערב מבנה ברצועת עזה. לא דווח על נפגעים. התקיפה האחרונה הישראלית בעזה התרחשה לפני קצת יותר מחודש.

הפלסטינים מדווחים כי כלי טיס של חיל האוויר תקף בית ברצועה. אנשי חמאס טוענים כי הבית שהותקף היה ריק מאדם, ולכן לא היו נפגעים בתקיפה.

בצה"ל אישרו את דבר התקיפה ודיווחו כי מטוסי חיל האוויר תקפו מבנה ממולכד סמוך לגדר המערכת במרכז הרצועה. הטייסים זיהו פגיעה במטרה ושבו בשלום לבסיסם.

שקט יחסי מתחילת החודש

בתחילת החודש התרחשה תקרית סמוך לגדר המערכת ברצועת עזה. כוח גולני שסייר שם זיהה דמויות חמושות שמתקרבות לגדר. במהלך האירוע חצו החיילים את גדר המערכת בצפון הרצועה ופתחו באש לעבר החמושים. הפלסטינים דיווחו כי השניים נהרגו בהיתקלות.

באותו השבוע חוסלו שני מחבלי חמאס מירי של כלי טיס ישראלי, בעת שניסו להניח מטענים סמוך לגדר המערכת במרכז רצועת עזה. מטוס חיל האוויר ירה לעברם, לאחר שכוח רגלי זיהה את השניים. במהלך התקרית ירו המחבלים לעבר כוח רגלי של צה"ל ופצעו את אחד החיילים באורח קל.

האירוע התרחש בשעות הבוקר המוקדמות, זמן מועדף על המחבלים הפלסטינים להנחת מטענים, תוך שהם מנצלים את הערפל השורר ואיכות הראות הירודה. הנחת המטען והתקיפה תועדו במצלמת וידאו.