נאנט נדל"ן מכרה 50% מזכויותיה בחברת פרויקט בבודפשט תמורת 893.84 אלף אירו

העסקה תבוצע באמצעות מזומן והזרמה של מחצית מהלוואת הבעלים שהעמידה בעבר נאנט לפרוייקט

נאנט נדל"ן , הנסחרת בבורסה המשנית בלונדון (AIM), הודיעה היום (ה') כי תמכור מחצית מפרוייקט Albert Ingatlan Kft בבודפשט לצד שלישי שזהותו אינה ידועה.

נזכיר כי ביולי אשתקד הודיעו קבוצת משולם לוינשטין וחברת אולימפיה כי החברה הבת שלהם, נאנט נדל"ן, חתמה על הסכם לרכישת קרקע בבודפשט שבהונגריה, בשטח של 6.2 דונם, עליה תבנה פרויקט מגורים בהשקעה של כ-18 מיליון אירו.

נאנט תמשיך להחזיק ב-52% מזכויות ההצבעה. בעקבות העסקה, תהיה זכאית נאנט רק למחצית מהרווחים בפרוייקט, ואולם היא צפויה לרשום רווח הון בסכום לא מהותי.

מכירת המניות נעשתה בתמורה לערכן הנקוב בסך של 250 אלף פורינט. כמו כן העמיד המשקיע לחברת הפרויקט הלוואת בעלים בסך 893 אלף אירו (המהווה כ-50% מהלוואת הבעלים שהעמידה נאנט לחברת הפרויקט). התמורה המצרפית, אם כן, עומדת על 893.84 אלף אירו בקירוב, על פי השער המצטלב של הפורינט והאירו שנדגם ב"גלובס" באמצעות מערכות "רויטרס".

חברת הפרויקט הינה חברה הונגרית המחזיקה בקרקע שבבודפשט. בהתאם לת.ב.ע (תוכנית בניין עיר, ש"ח) הקיימת, מתכננת נאנט להקים פרויקט של 183 דירות עם צפי הכנסות של כ-10 מיליון אירו וצפי עלויות של כ-8.25 מיליון אירו.

נאנט פועלת כיום לקבלת היתר בנייה וכן, לקבלת מימון בנקאי. עם קבלת ההיתר ובכפוף לקבלת המימון, בכוונתה להתחיל בביצוע הפרויקט.

נאנט נדל"ןנאנט נדל''ן