בעקבות בנק הפועלים: S&P מעלות מורידה דירוג האג"ח של אריסון החזקות ל-"A+" מ-"AA-"

הורדת הדירוג התבצעה בפועל ביום חמישי האחרון, ה-30 באפריל, יחד עם הורדת הדירוג לבנק, שירד ברמה אחת לרמה של "+AA" מרמה של "AAA" עם תחזית דירוג שלילית

בעקבות הורדת דירוג החוב של בנק הפועלים , שבשליטת שרי אריסון, ביום חמישי האחרון, הודיעה היום (ב') חברת הדירוג S&P מעלות על הורדת הדירוג של האג"ח מסדרה א' של חברת ההחזקות של אריסון - אריסון החזקות, ל-"A+" מ-"AA-".

הורדת הדירוג התבצעה בפועל ביום חמישי האחרון, ה-30 באפריל, יחד עם הורדת הדירוג לבנק, שירד ברמה אחת לרמה של "+AA" מרמה של "AAA" עם תחזית דירוג שלילית. בהודעות הדירוג אמרו בחברת הדירוג כי למיתון העולמי והמקומי תהיה השפעה שלילית על רווחיות הבנקים בישראל.

במקביל, הורד הדירוג הגלובלי לזמן ארוך לבנק הפועלים ל-"+BBB" מרמה של "2-A" כשתחזית הדירוג הגלובלית היא שלילית. בסוכנות הדירוג ציינו כי היכולת של הבנקים לעמוד בתחייבויותיהם הפיננסיות היא גבוהה ביחס לחייבים ישראליים אחרים.

דוברת קבוצת אריסון מסרה בתגובה: "הורדת הדירוג של אריסון החזקות נובעת מהורדת הדירוג שנעשתה לבנק הפועלים, כמו גם לבנקים אחרים. אריסון החזקות הינה חברה פרטית, והדירוג A+ שניתן לה הינו דירוג גבוה בימים של תנודתיות בשוקי ההון".