אלביט מערכות ארה"ב תספק מערכות ממוחשבות לחיילי כוחות היבשה של הצבא האמריקני

החברה הבת של אלביט מערכות נבחרה לצוות, ביחד עם רוקוול קולינס ובואינג, שיפתח את הדור הבא של מערכות ממוחשבות נישאות לחיילי יחידות השדה ; היקפו הכספי של הפרוייקט לא נמסר

אלביט מערכות הודיעה היום (ג') כי החברה הבת שלה בארה"ב נבחרה לספק, ביחד עם רוקוול קולינס, העוסקת במערכות תקשורת ואלקטרוניקה בתחום התעופה לשימושים צבאיים ומסחריים, ועם חברת בואינג, מערכות ממוחשבות לכוחות היבשה של הצבא האמריקני.

הצוות, שייקרא "ספארטה" נבחר לפתח את הדור הבא של מערכות ממוחשבות נישאות לחיילי יחידות השדה, שיקנו לחיילים מודעות סביבתית החיונית למבצעים אינטנסיביים, תוך שמירה על יחס מיטבי של גודל, משקל וחוזק, בהתאם למשימות השונות.

במסגרת הפרוייקט, שהיקפו הכספי לא נמסר, אלביט מערכות ארה"ב תביא לידי ביטוי את נסיונה בתחום המערכות הצבאיות הממוחשבות, ואלו ישמשו כבסיס טכנולוגי לפרויקט של צבא ארצות-הברית. בין המערכות הממוחשבות של אלביט מערכות ארה"ב ניתן למצוא מערכות תכנון משימה, מערכות להגברת מודעות סביבתית, הרכשת מטרות, תקשורת בין מערכות וכן תצוגת מפה ווידאו.

"'צוות ספארטה" הינו שילוב יוצא דופן של חברות, יכולות וניסיון מבצעי של מערכות לחימה", אמר רענן הורוביץ, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות ארה"ב. "ביחד עם רוקוול קולינס ובואינג נאפשר לחיילי צבא ארה"ב להשיג עליונות בתחומים של מודעות סביבתית ומודיעין, ונסייע להם לבצע את משימתם ביעילות ובבטחה".