יום לאחר שחרורו למעצר-בית: אסי דיין נעצר שוב

כזכור, אתמול שוחרר דיין למעצר-בית אצל חברו כושי רימון ב"פונדק 101" בערבה ; היום התלוננה בת-זוגו לשעבר כי דיין ניסה להתקשר אליה, ובכך הפר את תנאי מעצר-הבית שלו ; מחר הוא יובא שוב להארכת מעצר

חדשות 2 ב - MAKO / לחדשות 2 ב - 'רשת'

יום לאחר שחרורו של אסי דיין למעצר-בית אצל חברו כושי רימון ב"פונדק 101", מתברר כי הריב עם בת-זוגו שהוליד את כתב האישום נגדו עדיין לא הסתיים.

המתלוננת נגד אסי דיין, חברתו לחיים לשעבר, הגישה היום (ה') תלונה במשטרה לפיה דיין ממשיך לנסות וליצור עימה קשר, למרות ההגבלות החמורות שהוטלו עליו על-ידי בית המשפט בעת שחרורו למעצר בית. לטענת המלוננת, דיין ניסה להתקשר אליה לפחות בשתי הזדמנויות שונות מאז ששוחרר.

עורכת הדין של המתלוננת, עו"ד אילת אפיק-חכמון, מסרה בתגובה כי "עצם העובדה שדיין התקשר אליה מראה שהוא לא מסוגל לעמוד בדרישות מעצר-הבית, ולכן מן הראוי שבית המשפט יחזיר אותו לבית המעצר בהקדם".

מספר שעות לאחר הגשת התלונה נעצר שוב אסי דיין. מחר (ו') הוא ישוב לבית המשפט בתל-אביב, שם יקבע השופט אם מעצרו יוארך שוב.

דיין נאשם בתקיפה, גרימת חבלה ואיומים

כזכור, נגד הבמאי והשחקן אסי דיין הוגש לאחרונה כתב אישום בגין תקיפה, גרימת חבלה ואיומים כלפי בת-זוגו.

מכתב האישום עולה כי ב-3אירועים שונים תקף דיין את בת זוגו בת ה-33, הנמצאת בשלבים מוקדמים להיריונה. דיין מואשם כי גרם לה לחבלות קשות בפניה ובידיה, תוך כדי שהוא מאיים על חייה. במקרה נוסף הוא מואשם כי תקף אותה תוך שהוא מחזיק סכין מטבח בידו.

לטענת המשטרה, הראיות מתבססות על עדות המלוננת, תמונות חבלותיה, עדויות של בני-משפחת דיין ועדותו של הפסיכולוג של המתלוננת, שהיה הראשון לשמוע על האירוע לאחר אחד האיומים שהשמיע דיין כלפי המתלונת.

יצויין כי על-פי בקשת המעצר עד תום הליכים, דיין הודה בחקירתו באירועים המיוחסים לו ואמר: "האיום עם הסכין היה רק לדוגמה, ולא התכוונתי לרצוח אותה. נתתי לה מכה ולא אגרוף. אם הייתי נותן אגרוף זה היה נראה אחרת. אמרתי לה שאם היא תמשיך אני אקח סכין וארצח אותה".