חברה בת של אלביט מערכות זכתה בחוזה של כ-197.2 מ' ד' להטמעת מערכות בקרת ירי עבור צבא ארה"ב

Elbit Systems of America זכתה בחוזה שהינו הסכם מסגרת להזמנות בשווי כספי עד 197.5 מיליון דולר אשר יתקבלו במהלך 5 שנים ■ חוזה ראשוני בהיקף של כ-22 מליון דולר צפוי להתקבל בקרוב

אלביט מערכות מדווחת היום כי החברה הבת שלה בארצות הברית, Elbit Systems of America, זכתה בחוזה במסגרת תכנית הצבא האמריקני להטמעת מערכות בקרת ירי. חוזה זה הינו הסכם מסגרת להזמנות בשווי כספי עד 197.5 מיליון דולר אשר יתקבלו במהלך 5 שנים. החוזה הראשון בהיקף של כ- 22 מליון דולר צפוי להתקבל בקרוב.

במסגרת ההסכם, תבצע אלביט מערכות ארה"ב אינטגרציה, פיתוח, ייצור, פריסה בשטח וניסויים וכן תספק תמיכה למערכות של הצבא האמריקני בתחום מחשבי ירי ומערכות שונות של בקרת ירי. העבודה תתבצע בפורט-וורת' שבטקסס ובאמצעות קבלני משנה נוספים ברחבי ארה"ב.

רענן הורוביץ, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות ארה"ב, אמר כי "אנו גאים בבחירתנו על ידי צבא ארה"ב לתכנית חשובה זו. אנו מביאים עמנו ניסיון נרחב שצברו מערכות בקרת הירי שלנו, כמו גם יכולת להמשיך לפתח ולשכלל את היכולות של מערכות אלו בעתיד. אלביט מערכות ארה"ב תספק לצבא האמריקני מערכות בקרת ירי לשיפור הדיוק והתזמון ותביא לשיפור יעילות האספקה וחסכון במשאבים".