אזורים ממנה את שמואל סלבין לממלא מקום המנכ"ל - עד למינוי מנכ"ל קבוע

סלבין מכהן נכון להיום כסגן יו"ר דירקטוריון אזורים ■ שרגא ויסמן, שהיה המועמד המוביל לתפקיד, הודיע כי אינו מעוניין בתפקיד המנכ"ל ■ את מינויו של דוד לב (לבקו), הדירקטוריון דחה עד להקמת ועידת איתור

משימת מינוי המנכ"ל לחברת אזורים מתקדמת היום צעד אחד קדימה. החברה, שבשליטת שעיה בוימלגרין, הודיעה היום (א') לבורסה, כי דירקטוריון החברה החליט למנות את שמואל סלבין לממלא מקום מנכ"ל החברה, לתקופה של חודש עד להשלמת איתור ומינוי של מנכ"ל קבוע לחברה. סלבין מכהן, נכון להיום, כסגן יו"ר דירקטוריון אזורים.

נזכיר, כי מתי דב, מנכ"ל אזורים, הודיע בחודש שעבר על סיום תפקידו ומאז משימת מינוי המנכ"ל ממאנת לבוא על השלמתה. ביום חמישי האחרון, שרגא ויסמן, מנכ"ל חברת רונסון, שהיה המועמד המוביל לתפקיד, הודיע כי אינו מעוניין בתפקיד המנכ"ל.

גם המועמד הקודם לא הגיע בסופו של דבר לתפקיד הנכסף - דוד לב (לבקו), שכיהן בתפקיד מנכ"ל אזורים עד סוף 2006, והוחלף על ידי עמיקם אורן, חשב שהתפקיד כבר מונח בכיסו. הוא הגיע לישיבת הדירקטוריון לפני כשלושה שבועות לצורך אישור מינויו, אך לפתע הובהר לו שהוחלט על הקמת ועידת איתור.

אזורים הודיעה כי בתקופה בה סלבין יכהן כמנכ"ל בפועל, במסגרת תפקידו כממלא מקום המנכ"ל, היא תמשיך להסתייע במנכ"ל היוצא, מתי דב, בהתאם לצורך.