מנהל התקשורת השיווקית של קופ"ח כללית מצטרף לראובני-פרידן

גיא אבן מונה לסמנכ"ל אסטרטגיה בראובני, זאת בעיצומו של המכרז על תקציב הפרסום של קופ"ח כללית ■ בימים אלה מתנהל גם מכרז על תקציב הפרסום של קופ"ח מכבי - בו מתמודדים אדלר-חומסקי, יהושע TBWA וגיתם

בעיצומו של המכרז על תקציב הפרסום של שירותי בריאות כללית, החליטו בראובני-פרידן לגייס שחקן רכש חדש למשרד - גיא אבן, שמונה לסמנכ"ל אסטרטגיה. כך נודע ל"גלובס".

אבן שימש כ-8 שנים בתפקיד מנהל התקשורת השיווקית של שירותי בריאות כללית. אבן, בעל תואר ראשון ושני במינהל עסקים עם התמחות בשיווק, שימש בחודשים האחרונים כמנכ"ל חברת "סטנגה" העוסקת באינטרנט וניו מדיה.

אחד המכרזים האטרקטיביים

כאמור, חלק ניכר מהקרירה שלו בילה אבן בשירותי בריאות כללית, ובמסגרת תפקידו עבד יחד עם ראובני-פרידן, המשמש משרד הפרסום של שירותי בריאות כללית מזה 5 שנים. בין המהלכים שאבן חתום עליהם בתפקיד נמנים מיקוד הכללית בעולם המשפחה וההיריון, השקת שפת ה"למה" ולאחריה שפת "חמודי".

מכרז הפרסום של שירותי בריאות כללית הוא אחד האטרקטיביים בימים אלה בענף הפרסום, שכן מדובר בקופת-החולים הגדולה בישראל, שמתוקף כך גם תקציב הפרסום שלה הוא הגדול ביותר.

על התקציב מתמודדים בשלב זה משרדי הפרסום באומן-בר-ריבנאי, זרמון-גולדמן, מקאן-אריקסון וראובני-פרידן.

כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", בשירותי בריאות כללית הוחלט לאחרונה לקצץ את תקציב הפרסום בכ-40% ולהעמידו על 9 מיליון שקל, זאת בשל הגירעון הצפוי של הקופה. מדובר אמנם בקיצוץ משמעותי, אך גם תקציב של 9 מיליון שקל, בתקופה של מיתון, עדיין קורץ למשרדים.

מערך הפרסום של הכללית כולל בשנים האחרונות את משרד הפרסום ראובני-פרידן, חלק נוסף קטן יחסית מתנהל במקאן-אריקסון, והתקציב המשותף של שירותי בריאות כללית בשיתוף עם דרך חיים מטופל בשלמור-אבנון-עמיחי.

במקביל מתנהל בימים אלה המכרז על תקציב מכבי שירותי בריאות, שצפוי להגיע ל-6 מיליון שקל. כמו שירותי בריאות כללית, גם מכבי פנתה למשרדי הפרסום הגדולים בלבד בהצעה להשתתף במכרז.

אתמול (ב') נסגר השלב הראשון של המכרז, והתברר כי רק 3 משרדים הגישו הצעות: אדלר-חומסקי, יהושע TBWA וגיתם BBDO.

תגובת אודי פרידן לא נמסרה עד מועד פרסום הידיעה.