אפילו גמר הגביע כבר לא עושה את זה לצופי הטלוויזיה

המשחק בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה, ששודר בערוץ 1, הביא רייטינג ממוצע של 15.5% ■ כהשוואה, שני משחקי הגמר הקודמים גרפו 21.5% ו-18.7% ■ משדר הסיכום והנפת הגביע דווקא עניינו את הצופים מעט יותר

הירידה בנתוני הצפייה של הכדורגל הישראלי העונה באה לידי ביטוי גם בגביע המדינה. שידור משחק הגמר אתמול (ג') בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה (1-2) בערוץ 1 הביא רייטינג ממוצע של 15.5% בקרב משקי בית יהודיים.

מדובר בנתון גבוה יותר מהרייטינג הממוצע שהשיגו שידורי ליגת העל העונה בערוץ 10 (12.5%). עם זאת, ברוממה יכולים להיות מאוכזבים, אם לוקחים בחשבון שבעונה הקודמת הביא גמר הגביע בין בית"ר להפועל ת"א (שודר אף הוא בערוץ 1) רייטינג של 21.5%. אפילו הגמר לפני שנתיים, שלפחות על הנייר היה משחק לא אטרקטיבי בין הפועל ת"א להפועל אשקלון, הביא 18.7%.

בנוסף, משחקים בין בית"ר לחיפה נחשבים בשנים האחרונות לפופולרים ביותר עבור צופי הטלוויזיה. משחק הכדורגל הישראלי הנצפה ביותר העונה התקיים בין שתי הקבוצות במחזור הרביעי של הליגה, והביא 16.7%.

אגב, כמות גדולה יותר של צופים צפתה דווקא בסיכום משחק הגמר אתמול ברגע הנפת הגביע של בית"ר: הרייטינג הממוצע שנרשם למשדר זה עמד על 16.8%.