אנצ'לוטי חתם בצ'לסי, ירוויח 18 מיליון ליש"ט ב-3 שנים

כצפוי, מאמן מילאן בשמונה השנים האחרונות יצטרף לקבוצתו של רומן אברמוביץ' ויהנה מהשכר הגבוה ביותר למאמן בפרמיירליג ■ במהלך תקופתו ברוסונרי זכה אנצ'לוטי פעמיים בצ'מפיונס ליג ובסקודטו אחד

קרלו אנצ'לוטי, שאימן את מילאן בשמונה השנים האחרונות, מונה היום (ב') רשמית למאמן צ'לסי לשלוש העונות הבאות. אנצ'לוטי הוא המאמן החמישי ב-21 החודשים האחרונים. קדמו לו ז'וזה מוריניו, אברם גרנט, פליפה סקולארי וחוס הידינק.

אנצ'לוטי יהיה המאמן היקר ביותר בפרמיירליג עם שכר המוערך ב-6 מיליון ליש"ט בעונה, ואפשרות להגיע ל-6.5 מיליון ליש"ט עם בונוסים על הצלחות. עם זאת, שכרו יהיה נמוך יותר מזה שירוויח מוריניו באינטר - כ-10 מיליון ליש"ט בעונה (המאמן היקר ביותר בעולם).

"קרלו היה המועמד הכי טוב שלנו לתפקיד", נמסר בהודעה הרשמית מטעם צ'לסי. "הוא הוכיח לאורך השנים האחרונות את היכולת שלו לבנות קבוצות שיתמודדו בכל החזיתות, בליגה המקומית ובאירופה".

אנצ'לוטי הוביל בשמונה השנים שלו בסן סירו את מילאן לאליפות אחת בסרייה A ובנוסף לשתי זכיות בצ'מפיונס ליג. זו תהיה הפעם הראשונה שהוא מאמן קבוצה מחוץ לאיטליה, אחרי שקריירת האימון שלו כללה את רגי'נה, פארמה, יובנטס ומילאן.