דודו טופז: בטלוויזיה יש את צביקה הדר, אברי גלעד וארז טל - מנחים טובים - יכול להיות שבגלל זה לא רוצים אותי

(עדכון) - טופז אמר את הדברים בנובמבר האחרון בראיון גנוז לחדשות ערוץ 2 ■ אתמול דווח כי טופז שלח לפני כשבוע SMS לכתבת ערוץ 2, דנה סומברג: "תיזהרי שמתוך רצון להשיג סקופים לא תסתבכי"

בראיון גנוז של דודו טופז מחודש נובמבר, שפורסם היום (שבת) בחדשות ערוץ 2, אומר טופז: "ההצגה שלי תהיה פגז, יהיה מלא, יהיה הדרן ועוד הדרן".

בנוגע לכישלונו להשתבץ בטלוויזיה אמר טופז: "זה של הטלוויזיה, לא שלי. צריך לשאול את קשת, רשת וערוץ 10 אם אולי אני מפחיד אותם. יש להם את אברי גלעד, ארז טל וצביקה הדר - כאלה מנחים טובים, אז יכול להיות שזו הסיבה".

"גם אבי ניר, יוחנן צנגן ומודי פרידמן יודעים שאני אינטיליגנטי, צורה נאה, אין לי מושג למה הם לא פונים אליי. אולי הם חושבים שאני מבוגר, שאני יקר... אני לא יודע".

"צנגן ראה אותי 3-4 פעמים וחייך אליי. עם שירה מרגלית נפגשתי והצעתי לה רעיון לסדרה - היא לא חזרה אליי".

SMS לכתבת חדשות ערוץ 2

לפני כשבוע, קצת אחרי 9 בבוקר, ציצלה כתבת חדשות ערוץ 2, דנה סומברג, אל טופז. הוא לא רצה לדבר בהתחלה ואמר שהוא בדרכים. "אני בדיוק בסיור... מחפש דירה. אנחנו בדיוק ליד הבית של אבי ניר", הוא מספר לנו.

כשנשאל מה דעתו על התקיפות שבוצעו לאחרונה, אומר טופז: "אתה יכול להגיד שזה אמן מתוסכל, אתה יכול להגיד שזה עיתונאי, שזה מישהו שלא קיבל את הגמול על הכסף שלו... זה מטורף קצת, לא?".

בהמשך גם חשף טופז מעט פרטים על שאיפותיו המקצועיות. "רציתי לדבר עם שירה", הוא מספר באוזנינו. "בינתיים היא נפצעה... עם אבי ניר הייתי צריך להיפגש למחרת... אל תצחקי איתי על שטויות כאלה".

מספר דקות חלפו וטופז צלצל אל כתבת ערוץ 2, דנה סומברג. פעמיים הוא מחייג ומנתק את השיחה. אחר-כך הוא משאיר לה הודעת SMS קצרה. "דנה, זה לא היה תחקיר", כתב טופז בהודעה. "זה נשמע יותר כמו חקירה משטרתית. את יודעת שאני לא טיפש, נכון? תיזהרי שמתוך רצון להשיג סקופים לא תסתבכי...".

חדשות 2 ב - MAKO / לחדשות 2 ב - 'רשת'