משרד הפרסום גלר-נסיס יטפל בתקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה. מדובר בתקציב בהיקף של כ-750 אלף דולר במחירים ריאליים, שטופל עד עתה במשרד הפרסום אשכנזי-זלצמן.
כמו רוב המכללות והאוניברסיטאות, חלק ניכר מתקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה מופנה לפעילות באינטרנט, ולכן הזכייה בתקציב באה בעקבות מכרז שבו שיתפו פעולה שתי זרועות של קבוצת פובליסיס בישראל: גלר-נסיס באוף-ליין וארק אינטראקטיב באינטרנט.
במסגרת המכרז התמודדו המשרדים עם בריף שמטרתו שיפור תדמית האוניברסיטה הפתוחה בקרב תלמידים ומעסיקים.
האוניברסיטה הפתוחה הינה האוניברסיטה הגדולה בישראל, עם כ-45 אלף סטודנטים שלומדים לתארים שונים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.