תקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה עובר לגלר-נסיס

התקציב, בהיקף 750 אלף דולר, טופל עד כה במשרד הפרסום אשכנזי-זלצמן

משרד הפרסום גלר-נסיס יטפל בתקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה. מדובר בתקציב בהיקף של כ-750 אלף דולר במחירים ריאליים, שטופל עד עתה במשרד הפרסום אשכנזי-זלצמן.

כמו רוב המכללות והאוניברסיטאות, חלק ניכר מתקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה מופנה לפעילות באינטרנט, ולכן הזכייה בתקציב באה בעקבות מכרז שבו שיתפו פעולה שתי זרועות של קבוצת פובליסיס בישראל: גלר-נסיס באוף-ליין וארק אינטראקטיב באינטרנט.

במסגרת המכרז התמודדו המשרדים עם בריף שמטרתו שיפור תדמית האוניברסיטה הפתוחה בקרב תלמידים ומעסיקים.

האוניברסיטה הפתוחה הינה האוניברסיטה הגדולה בישראל, עם כ-45 אלף סטודנטים שלומדים לתארים שונים.