משרד הפרסום הקדים את החרדים: ריסס מראש שלטי חוצות של קמפיין פרובוקטיבי

משרד נוחיאן-נסצקי Believe גרם למהומה זוטא ברעננה לאחר שהעלה שלטי חוצות של קמפיין ובו דוגמנויות חשופות שרוססו בצבע ■ לאחר פניית החילונים למוקד העירוני, התגלה כי השלטים רוססו כבר לפני שירדו לדפוס

עובדה ידועה היא כי שלטי חוצות ובהם נשים שאינן בלבוש מלא מתסיסים את הרחוב החרדי. לעיתים אף נוקטים מספר מיליטנטים בפעולה, ומרססים בצבע את שלטי החוצות הפרובוקטיביים - צעד שקורה תדיר לרוב בירושלים ובבני-ברק.

אולם תושבי רעננה, עיר מעורבת, הופתעו לקום בבוקר ולגלות עשרות שלטי חוצות מרוססים בחוצות העיר וסביבתה.

שילוט חוצות

בשלטים של חברת האופנה HOPE LINGERIE מברזיל נראות דוגמניות בבגדי-ים והלבשה תחתונה, המרוססות בצבע.

לאחר פניות של תושבים רבים בעיר - חרדים כחילוניים - למוקד העירייה, התברר כי ריסוס השלטים הוא חלק מקמפיין מבית היוצר של משרד הפרסום נוחיאן-נסצקי Believe. השלטים נראים כאילו רוססו מתוך מחאה - אך למעשה ירדו לדפוס כשהם מרוססים.

ממשרד הפרסום נמסר ל"גלובס" כי הרעיון הקריאטיבי העומד בבסיס הקמפיין מנצל את הרגישות הגבוהה בארץ בכלל ובעיר בפרט לפרסום דוגמניות בלבוש חלקי.