פרוטרום רכשה את פעילות הטעמים הלא מתוקים של חברת CH הגרמנית ב-7.3 מיליון דולר

ב-9 החודשים האחרונים עלו מכירות תחום הפעילות הנרכשת ל-7 מיליון דולר ■ הפעילות סינרגטית לפעילות החברות הבנות של החברה הפועלות בגרמניה

חברת פרוטרום הנסחרת במקביל בבורסות של ת"א, וול סטריט ולונדון. הודיעה הבוקר כי חתמה ביום חמישי באמצעות חברות בנות בגרמניה, על הסכם לרכישת נכסי ופעילות ה-Savory (ספקטרום הטעמים הלא מתוקים) של קבוצת כריטסטיאן האנסן ("CH") בגרמניה. בתמורה לפעילות שילמה החברה כ-7.3 מיליון דולר.

מכירות הפעילות הנרכשת ב-2008 הסתכמו בכ-7.7 מליון דולר. במהלך 9 החודשים האחרונים חל גידול בקצב המכירות של הפעילות הנרכשת ואלה הגיעו לכ-7 מליון דולר רק לתקופה זו.

בחברה הדגישו כי הנתונים הכספיים מתבססים על דוחות ניהוליים של CH, אשר לא בוקרו או סוקרו על ידי רואה חשבון מבקר ולפיכך התוצאות בפועל עשויות להיות שונות.

פעילות ה Savory של CH עוסקת בפיתוח, בייצור ובשיווק של פתרונות טעמי Savory ייחודיים וחדשניים הכוללים תמציות טעם, תערובות תבלינים וחומרי גלם פונקציונאליים לתעשיית המזון, עם דגש מיוחד על תחום הבשר המעובד ומזון הנוחות.

לפעילות הנרכשת מאגר לקוחות רחב, בעיקר בקרב יצרני בשר מובילים בגרמניה, ופעילות יצוא לסקנדינביה ולאנגליה. הפעילות סינרגטית במידה רבה לפעילות גוורצמולר ונסה הגרמניות, שנרכשו על ידי פרוטרום בשנים 2007 ו-2006.

לפעילות הנרכשת אתר ייצור בהולדורף, גרמניה, המרוחק כ 140 קילומטרים מאתר הייצור של פרוטרום בנסה. במהלך החודשים הקרובים בכוונת פרוטרום לסגור את האתר בהולדורף ולהעביר את הייצור לאתריה בצפון ובדרום גרמניה, תוך השגת חסכונות תפעוליים משמעותיים.