התכוף חתמה על הסכם קו השקעה עם קרן יורקוויל בהיקף של 12 מ' ד'

בנוסף, הודיעה החברה על הקצאה פרטית של מניות לבעלי החברה בתמורה לוויתור על חוב של 10 מיליון שקל ■ עו"ד שמוליק ינאי, יועץ קרן יורקוויל בישראל: "מקווים שהתכוף תיכנס בעתיד לת"א 100"

חברת התכוף , המפתחת ומייצרת כלי רכב יעודיים לשימושים צבאיים ואזרחיים, חתמה היום על הסכם עם קרן ההשקעות האמריקנית יורקוויל במסגרתו קיבלה קו השקעה בהיקף של עד 12 מיליון דולר. ההשקעה תתבצע במתכונת של SEDA - (Standby Equity Distribution Agreement) במסגרתו תוכל התכוף למשוך כספים על חשבון ההשקעה בעיתוי שיקבע באופן בלעדי על ידה, וזאת על פני תקופה של 3 שנים ואופציה של החברה להאריך את התקופה בשנה נוספת. בתמורה, תקצה התכוף מניות חדשות לקרן יורקוויל לאחר פרסום תשקיף מדף.

על פי ההסכם, מחיר המניה בכל הקצאה יקבע על בסיס המחיר הנמוך מבין הממוצעים המשוקללים של מחירי מניית החברה בעשרת ימי המסחר שלאחר מסירת דרישת השקעה, בניכוי הנחה למשקיע של 2%. עוד נקבע בהסכם מנגנון המאפשר לחברה לציין בדרישת השקעה מחיר מינימאלי למניה, שיחול ביחס לאותה השקעה.

בהתייחסו למסגרת ההשקעה של יורקוויל אמר דוד אורון, יו"ר ובעל השליטה בהתכוף, כי "יורקוויל זיהתה את פריצת הדרך שעשתה התכוף בשנים האחרונות, מחברה שהייתה תחת הקפאת הליכים והובלה ע"י הצוות הניהולי שלה להצלחה גדולה עם השלמת שורת עסקאות בהיקף כולל של כ-320 מיליון שקלים, תוך שהיא מעמידה סידרת מוצרים חדשניים שפותחו על ידה. הניסיון מלמד שעסקאות השקעה כדוגמת זו שביצעה יורקוויל, תורמת להגדלת הסחירות ולחשיפה של מניית התכוף למשקיעים חדשים".

עו"ד שמוליק ינאי, יועץ קרן יורקוויל בישראל, ציין כי "התכוף היא חברה מסקרנת שנפתחה לאחרונה למרחבים עצומים ולאתגרים חדשים. אנחנו שמחים להשתלב בהשקעה בנקודת הזינוק בחיי החברה. קשה למצוא הזדמנויות השקעה עםTURNOVER כה מהותי בהתפתחות העסקית שלהם. הצלחנו לעשות זאת בבריינסווי שעתידה להיכנס למדד ת"א 100. אנחנו מאחלים עתיד דומה להתכוף".

בנוסף הודיעה התכוף כי חתמה על הסכם עם הבעלים, דוד אורון, במסגרתו יומרו 10 מיליון שקל מתוך חוב החברה לבעלים לטובת השקעה בהון מניותיה וזאת כנגד הקצאת מניות פרטית לבעלים. מחיר המניה בהקצאה נקבע בהתאם לממוצע שער הסגירה של המניה בחודשיים האחרונים, בתוספת פרמיה של 15%. המרת החוב תביא להגדלת הונה העצמי של החברה ב-10 מיליון שקל, מהלך שיביא להקטנת המינוף והגדלת היכולת לגיוס הון. הסכם זה כפוף לאישור האסיפה הכללית.

"את קרן יורקוויל יצגו עורכי הדין שירי שחם ואדריאן דניאלס ממשרד יגאל ארנון ושות', את התכוף ייצגה עו"ד הילה פאר."