מט"ח עולמי: האירו נסחר ביציבות ביחס למטבע האמריקני - 1.385 דולר

[לפורטל הפיננסי] [לאתר המט"ח] הין היפני ממשיך להציג ביצועים מרשימים כנגד מרבית מהמטבעות המובילים, זאת על רקע המשך הירידות בבורסות אסיה ■ הדולר נחלש כנגד הין ב-0.9% ל-95.02 ין

בשוק המטבעות העולמי ממשיך הדולר להתכנס ביחס לאירו אשר נסחר מולו ביציבות, סביב רמת ה-1.3853 דולר.

הין היפני ממשיך להציג ביצועים מרשימים כנגד מרבית מהמטבעות המובילים, זאת על רקע המשך הירידות הבוקר בבורסות אסיה, הדולר נחלש כנגדו ב-0.9% ל-95.02 ין, האירו מאבד מולו 1% ל-131.675 ין. אך עם זאת ציינו במחלקת המחקר של FXCM כי תנודות חדות שכאלה נוטות להביא להתכנסות קצרה ביום המחרת.

"ישנו פוטנציאל ירידה ניכר לנכסים המסוכנים ובעיקר למניות. למרות ש-10 בנקים גדולים בארה"ב השיבו לממשלה 68 מיליארד דולרים מכספי הסיוע אותם קיבלו במסגרת התוכנית להצלת הבנקים, לא כל הבנקים הגדולים בארה"ב נהנים מיציבות גוברת. חשוב להמשיך ולעקוב אחר ההתפתחויות במגזר הפיננסי שכן אלה טומנים בחובם סכנות גדולות ליציבות הכלכלית, אשר עשויות להביא למנוסה מהנכסים המסוכנים".

אמש התחזק הדולר על רקע ירידות השערים בבורסות העולם, אך עם זאת נציין כי הוא ממשיך להסחר בהתכנסות ביחס למרבית מהם, דבר אשר מגביר את הציפייה לגבי פריצה שלו.

בהקשר לכך, ציינו ב-FXCM כי הצמד אירו/דולר, אשר נסוג לכיוון התמיכה ב-1.3815, זוכה להתנגדות משמעותית מצד קו המגמה היורד המחבר את שיאי ה-3/6, ה-11/6 ואת ה-19/6 בסביבות רמת ה-1.3975.

[לטבלת שערי חליפין]