הושלמה מכירת 252 דירות הנופש בטבריה ב-190 אלף שקל לדירה

מדובר בפרויקט "מגדלי המלכים" בטבריה שפיתוחו הוקפא במשך 25 שנה בגלל קריסת החברה היזמית

הושלמה מכירת כל דירות הנופש בפרויקט "מגדלי המלכים" בטבריה, שפיתוחו הוקפא במשך 25 שנה בשל קריסת החברה היזמית קלרין טבריה חברה לבניין. בשבוע שעבר הסתיימה מכירת 252 הדירות, שנמכרו במחיר ממוצע של 190 אלף שקל לדירה.

כזכור, לפני שלושה חודשים דיווחנו על מכירת 18 דירות הנופש הראשונות בפרויקט. מלון הדירות "מגדלי המלכים" ממוקם בחופה הצפוני של טבריה, לשפת הכנרת. השלמת הפרויקט, שעוכבה בעקבות קריסת חברת קלרין, התאפשרה במסגרת אישור שנתן בית המשפט המחוזי בתל אביב לאור בקשתו של המפרק והמפעיל של החברה, עו"ד איתן ארז, לבצע מכירה מיידית של דירות בפרויקט על מנת לממן את עלויות השלמת הבנייה.

השלמת בניית המלון מבוצעת בימים אלה על ידי ארז, שציין שמאז שחודשה הבנייה מעידים קצב מכירת הדירות והעלייה המתמדת בערכן על אטרקטיביות הפרויקט, הממוקם באזור תיירותי מתפתח.

252 הדירות שנמכרו כוללות יחידות דיור בנות שני חדרים בשטח של 47.5 מ"ר ויחידות דיור בנות שלושה חדרים בשטח של 56.5 מ"ר. במלון, שמתנשא לגובה של תשע קומות, ושינוהל על ידי חברת ניהול, נבנות ארבע דירות גג (פנטהאוזים) יוקרתיות בשטח של 100 מ"ר בגג הבניין, סמוך לבריכת השחייה.

היתר הבנייה לארבע דירות הגג ניתן לאחרונה ובנייתן צפויה להסתיים בנובמבר הקרוב. השבוע יוצעו למכירה שלוש דירות גג באמצעות מכרז, כשמחיר המינימום נקבע על 480 אלף שקל כולל מע"מ.

לדברי ראש עיריית טבריה, זוהר עובד, "היקף המכירות בפרויקט משתלב במגמת הפיתוח המואצת המאפיינת את החוף הצפוני של טבריה, שהפך ליעד נדל"ני מבוקש בקרב יזמים מהשורה הראשונה, ביניהן חברת אלביט הדמיה של מוטי זיסר".