התרסקות המטוס התימני: ילד בן 3 אותר בחיים

(עדכון) שר התחבורה של תימן: המטוס שהתרסק עבר במאי בדיקה מדוקדקת של איירבוס ■ מוקדם יותר זיהו כוחות ההצלה מספר גופות של נוסעים אחרים שהיו בטיסה של חברת התעופה הלאומית של תימן שהתרסק מעל האוקיינוס ההודי

חודש בלבד לאחר התרסקות מטוס "אייר פראנס" שנסיבותיה טרם ברורות, אירעה הלילה תאונה אווירית נוספת. מטוס של חברת התעופה הלאומית של תימן, "ימניה אייר", התרסק באזור איי קומורו שבאוקיינוס ההודי, כשעל סיפונו 153 נוסעים ואנשי צוות.

שר התחבורה של תימן אמר כי המטוס שהתרסק עברה בדיקה מלאה של חברת איירבוס במהלך חודש מאי.

על פי דיווח מאזור ההתרסקות, כוחות ההצלה איתרו ילד כבן 3 כשהוא בחיים, כמו גם גופות של מספר נוסעים בסמוך לשרידי המטוס. "איננו יכולים להגיד אם ישנם ניצולים נוספים", סיפרו גורמי תעופה רשמיים.

המטוס עשה דרכו מצנעא למורוני, בירת איי קומורו, והוסיף כי בין 142 הנוסעים ישנם אזרחים צרפתיים.

תעלומה באוקיינוס

בתחילת חודש יוני האחרון התרסק מעל לאוקיינוס האטלנטי מטוס איירבאס של חברת התעופה "אייר פראנס", שעשה דרכו מריו דה ז'נרו לפריז. כל 228 הנוסעים שהיו על על טיסה מספר 447 נספו, כשהמטוס צלל למים מסיבה שטרם הובהרה.

במהלך ארבעת השבועות האחרונים אותרו גופותיהם של כ-50 נוסעים, בהן גופות הקברניט וטייס המשנה. ספינות שיטור ימי מברזיל ומצרפת ממשיכות עדיין בחיפושים בלב ים, שם מאמינים נמצא המקום בו פגע המטוס במים. הקופסא השחורה, היכולה לשפוך אור על תעלומת ההתרסקות, עדיין לא אותרה.