איש הקריאייטיב ג'ו הווארד מגיע לוועידת תקשורת ונתח שוק

במהלך הוועידה של "גלובס" יעביר הווארד את הסדנה: "כיתת אומן - פיתוח חשיבה יצירתית"

ג'ו הווארד, מרצה אורח בבית-הספר לקריאייטיב של סאצ'י&סאצ'י, "דה איידיז אקדמי" - האקדמיה לרעיונות, ועורך סדנאות יצירתיות בחברות ובתאגידים בעולם, מגיע ארצה לביקור מיוחד כדי להשתתף בוועידת תקשורת ונתח שוק 2009 של "גלובס", שתתקיים ב-13.7.2009.

במהלך הוועידה יעביר הווארד את הסדנה: "כיתת אומן - פיתוח חשיבה יצירתית".

הווארד מוערך כאחד האנשים המובילים בתחומו. הוא פיתח עבור ממשלת בריטניה את אסטרטגיית הפרסום בה היא נעזרת כיום לקידום הבטיחות בדרכים. לפני מספר שנים פרש הווארד מעולם הפרסום כדי לעסוק בהוראת קריאייטיב ברחבי העולם.

בין לקוחותיו נמנים: הבי.בי.סי, סקאי טלוויז'ן, יוניליוור, בוש, משרד ראש עיריית לונדון, גלקסו-סמית-קליין, אפל קומפיוטר, יבמ, נפסטר, קוקה-קולה וכן סוכנויות פרסום, סוכנויות יחסי ציבור ועוד. הווארד גם ביים את הדרמה האינטראקטיבית הטלוויזיונית הראשונה עבור BBC.

ועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס" תכנס כמדי שנה את בכירי ענפי השיווק, הפרסום, המדיה, האינטרנט, והתקשורת בישראל, כדי להעלות על סדר היום את הדילמות המרכזיות העומדות בפני חברות, מובילי דעה ומקבלי החלטות בתחומים אלה.

במסגרת הוועידה ייחשף מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2009.