אינקרדימייל הודיעה על חידוש חוזה עם גוגל לשנתיים נוספות

החוזה הוא המשך לחוזה הישיר שיש לחברה עם גוגל שהוא חוזה מהותי יותר מהחוזה העקיף שהיה לחברה למערכת האד סנס ■ 70% מהכנסות החברה נובעות מתחום מנועי החיפוש

חברת האינטרנט אינקרדימייל , הודיעה היום על חידוש חוזה ה-Adsense עם גוגל לשנתיים נוספות. על אף שהתנאים המסחריים של ההסכם לא פורסמו, מנכ"ל אינקרדימייל, עופר אדלר, מסר כי "אנחנו מאוד מרוצים מההסכם".

אינקרדימייל עושה שימוש במערכת ה-Adsense של גוגל, המאפשרת לאינקרדימייל לקבל חלק מההכנסות המתקבלות על ידי כניסת משתמשי האתרים של אינקרדימייל לקישורים הממומנים של גוגל המתקבלים כתוצאה מחיפוש הנעשה באמצעות מנוע החיפוש של גוגל המופעל מהאתרים של אינקרדימייל, וזאת החל מסוף שנת 2006.

בחודש יולי 2008 חתמה אינקרדימייל עם גוגל על חוזה Adsense ישיר שאמור להיות חוזה רווחי יותר מהחוזה העקיף שהיה לאינקרידמייל עם גוגל מאז תחילת 2006. היחסים עם גוגל ידעו עליות ומורדות, כשבינואר 2008 הוקפא לזמן קצוב החוזה של החברה עם גוגל.

הקישורים הממומנים האמורים מהווים ערוץ הכנסה משמעותי עבור אינקרדימייל ותורמים ליצירת הכנסות מבסיס המשתמשים של החברה. אינקרדימייל דיווחה ביוני 2009 שכ-70% מהכנסותיה מיוחסות לתחום שירותי החיפוש, אשר נכון להיום מסופקים לחברה על ידי מספר ספקים של מנועי חיפוש.

עופר אדלר, מנכ"ל אינקרדימייל: "אנחנו מאוד מרוצים מהארכת ההתקשרות עם גוגל, המשקפת את הקשרים העסקיים המצוינים שנרקמו בין שתי החברות ומסייעת בהמשך צמיחתה של אינקרדימייל. חידוש החוזה מקדם את האסטרטגיה העסקית שלנו, המאפשרת למשתמשי אינקרדימייל לבצע חיפושים במנוע החיפוש של גוגל, דרך אתר אינקרדימייל, בשנתיים נוספות. כמו כן, הוא מעיד על מחויבותנו למודל העסקי הנוכחי, אשר לדעתנו הוכח כיעיל ביצירת הכנסות מבסיס המשתמשים שלנו."