דרורי-שלומי יטפל בתקציב הפרסום של ישפרו סנטר בהיקף 3.5 מיליון שקל

הקו הפרסומי שילווה את מרכזי ישפרו סנטר יהיה "ישפרו סנטר - הכי משתלם", והקמפיין יעלה באמצעי התקשורת עם התמקדות ברדיו אזורי ועיתונות מקומית

משרד הפרסום דרורי-שלומי ילווה את הקמפיינים של מרכזי ישפרו סנטר. תקציב הפרסום של ישפרו סנטר לשנה הקרובה מוערך בכ-3.5 מיליון שקל.

הקו הפרסומי שילווה את מרכזי ישפרו סנטר יהיה: "ישפרו סנטר - הכי משתלם", והקמפיין יעלה באמצעי התקשורת עם התמקדות ברדיו אזורי ועיתונות מקומית.