משרד הפרסום דרורי-שלומי ילווה את הקמפיינים של מרכזי ישפרו סנטר. תקציב הפרסום של ישפרו סנטר לשנה הקרובה מוערך בכ-3.5 מיליון שקל.
הקו הפרסומי שילווה את מרכזי ישפרו סנטר יהיה: "ישפרו סנטר - הכי משתלם", והקמפיין יעלה באמצעי התקשורת עם התמקדות ברדיו אזורי ועיתונות מקומית.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.