רשת קפה קפה מחליפה את ארקפה באילת ובבאר-שבע

היקף ההשקעה ב-3 הסניפים החדשים של רשת קפה קפה עומד על 3.2 מיליון שקל

רשת קפה קפה מחליפה את רשת ארקפה בטיילת בעיר אילת ובפאוור סנטר ONE בבאר-שבע. רשת ארקפה סגרה את שני הסניפים לפני מספר חודשים.

סניף קפה קפה בבאר-שבע נחנך לפני כ-4 חודשים, ואילו הסניף באילת ייחנך בסוף השבוע הקרוב. בנוסף, קפה קפה תפתח סניף נוסף בעיר אילת בפאוור סנטר הים האדום.

היקף ההשקעה ב-3 הסניפים עומד על 3.2 מיליון שקל. עיקר ההשקעה, המתבצעת באמצעות הזכיינים, היא בשני הסניפים באילת, ואילו ההשקעה בסניף בבאר-שבע עומדת על כ-200 אלף שקל בלבד.

רשת קפה קפה, הנמצאת בבעלות הזוג מיקי ורונן נמני, מונה היום 86 סניפים. שני סניפי הרשת בכיכר-המדינה בתל-אביב מצויים בבעלותה הישירה, ואילו כל יתר הסניפים מופעלים באמצעות זכיינים. לרשת חוזים חתומים לפתיחת 15 סניפים נוספים שיפתחו עד סוף 2010. לדברי נמני, הרשת חתמה את 2008 עם מחזור מכירות של 250 מיליון שקל.

הסניף בטיילת באילת ישתרע על שטח של 350 מ"ר ויכלול שטח של 300 מ"ר נוספים מחוץ לשטח המקורה. הסניף יציג קונספט חדש של הרשת. כך, למשל, הוא יכלול במה להופעות מוזיקליות ותפריט מיוחד המתאים לבילוי לילי.

"זה אמנם סניף של קפה קפה, אבל הוא יתנהג בערב כמקום בילוי לכל דבר. יהיו הרכבי ג'אז לפחות פעם בשבוע והרכבים נוספים. הרכבנו תפריט מיוחד ללילה הכולל אלכוהול, מנות טאפסים ומנות שמתאימות יותר למסעדה", אומר בעלי הרשת, רונן נמני.

לדברי נמני, המכירות ברשת שבו והתייצבו לאחרונה, וזאת לאחר שבתחילת המיתון נרשמה ירידה של 15% במכירות הרשת. "הירידה במכירות נבעה מאיבוד ביטחון בעקבות הרעש התקשורתי סביב המשבר הכלכלי העולמי, שגרר מצב-רוח כללי נמוך. בפועל אין האטה במשק הישראלי. ההאטה היתה פסיכולוגית, והמצב חזר לקדמותו".