הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פירסמה היום (ג') את נתוני המכירות של רשתות השיווק בישראל ברבעון השני של 2009. על-פי נתוני המגמה חלה עלייה של 5.1% בסך כל המכירות של רשתות השיווק בחישוב שנתי, זאת בהמשך לעלייה של 3.9% שנרשמה ברבעון הראשון של השנה.
במכירות המזון של רשתות השיווק נרשמה, על-פי נתוני המגמה, עלייה במחירים קבועים של 4.9% בחישוב שנתי ברבעון השני, זאת לאחר עלייה של 3.2% ברבעון הראשון.
בהודעת הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה צויין כי בנתון מנוכה העונתיות של חודש אפריל (בו חל חג הפסח) נמצאה אי-סדירות גבוהה, כשהיא מציינת כי ניכוי העונתיות בסדרות נערך על-פי תוכנית קבועה.
הנתונים מבוססים על נתונים שנאספים מדי חודש מרשתות השווק על-ידי סוקרי הלמ"ס, המשמשים כאינדיקטור לצריכה הפרטית, והם מקדימים בחודש את הנתונים של פידיון המסחר הקמעונאי ממקורות מע"מ, שמשמשים כאינדיקטור נוסף.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.