הנגן הסלולרי סוני אריקסון W595: עושה את העבודה

ה-W595 פונה לפלח השוק של הצעירים, הן ברמת המחיר והן ברמת העיצוב, כמכשיר מוזיקה, הוא מתפקד בצורה מוצלחת מאוד ■ יישום ה-TrackID מאפשר לזהות את שם השיר באמצעות הקלטת המנגינה ממקורות שונים, כמו רדיו

סוני אריקסון היא אחת היצרניות הראשונות שראתה בתחום המוזיקה יעד מיתוג עיקרי שלה. סדרת הווקמן שלה הפכה אותה למובילה בתחום. לפני תקופה קצרה השיקה החברה בארץ את ה-W595 - דגם הפונה לפלח השוק של הצעירים, הן ברמת המחיר והן ברמת העיצוב.

מוזיקה: כמכשיר מוזיקה, ה-W595 מתפקד בצורה מוצלחת מאוד. נגן המוזיקה של סוני אריקסוןמגיע עם כפתור יעודי להזנקה שלו. הנגן מאפשר לחלק את המוזיקה לקטגוריות של אמנים, אלבומים ורצועות או לבנות רצועות השמעה. חוץ מזה, ישנו יישום ה-SensMe, שמאפשר לחלק את השירים לפי סוג האווירה: איטית או מהירה.

סוני אריקסון - W595

יישום אחר הוא ה-TrackID, שמאפשר לזהות את שם השיר באמצעות הקלטת המנגינה ממקורות שונים, כמו רדיו. סוני אריקסון גם צירפו לאוזניות החוטיות המשולבות במכשיר, מתאם לחיבור אוזניות נוספות, כך שאפשר לחלוק את המוזיקה עם חברים (מלבד הרמקולים הסטריאופוניים שמגיעים באיכות בינונית). האוזניות החוטיות לעומת זה, מספקות איכות טובה, כאשר בנוסף יש גם תמיכה בבלוטות' סטריאופוני לחיבור אוזניות אלחוטיות.

מצלמה: מצלמת ה-3.2 מגה פיקסל מספקת תוצאות טובות ביחס לקטגוריה באור יום, אולם אין לה פוקוס אוטומטי וגם הצילום בלילה יוצא מגורען ולא ניתן למצוא כאן פלאש. איכות הווידיאו הייתה סבירה.

יכולות נוספות: רדיו, ספיקרפון באיכות סבירה וכרטיס זיכרון של 2 ג'יגה משולב בערכה, כאשר הטלפון תומך בכרטיסים עד 8 ג'יגה. יישום חביב שמגיע עם המכשיר הוא ה-Walk Mate, המתפקד כטפט הסופר צעדים.

מחיר: באורנג': 1,044 שקל (או 29 שקל כפול 36 תשלומים). בסלקום: 1,538 שקל (או 45 שקל כפול 36 תשלומים).

בשורה התחתונה: ה-W595 מספק את מה שהוא מבטיח לעשות - נגן מוזיקה סלולרי.

ציון: 8.