האלוף במיל' אורן שחור נתבע לשלם 432 אלף שקל

חברת "אמן ארגון ומדעי ניהול יועצים" תובעת את שחור בגין שירותים שסיפקה לו בבחירות לראשות עיריית ת"א ■ לטענת התובעת, שחור ידע היטב כי אין ביכולתו לעמוד בתשלום, אולם בחר להמשיך ולשדר "עסקים כרגיל"

אלוף (במיל.) אורן שחור, נתבע לשלם 432 אלף שקל לחברת "אמן ארגון ומדעי ניהול יועצים" מתל-אביב בגין שירותים שסיפקה לו בהתמודדות על ראשות עיריית תל-אביב בנובמבר אשתקד.

יחד עם שחור נתבעים עמותת תומכי אורן שחור, שהוקמה לניהול קמפיין הבחירות; גדי צוקרמן, ששימש כמספר 2 ברשימה של סיעת "אורן שחור" וכמנהל הכספים; וראש המטה, אריק ברמי.

לטענת התובעת - הנמנית על קבוצת אמנת ניהול ומערכות הנסחרת בבורסה - הנתבעים לא שילמו עבור מערכת מתוכנה ייעודית לניהול יום בחירות, שהיא סיפקה למטה של שחור.

לדבריה, הנתבעים ידעו היטב כי אין ביכולתם לעמוד בתשלום, אולם בחרו להמשיך ולשדר "עסקים כרגיל".

עוד נטען כי ההמחאה שנמסרה לחברה על סך כ-418 אלף שקל לא כובדה מהסיבה של "חשבון מוגבל".

לדברי התובעת, באמצעות עוה"ד ישראל ליכטנשטיין ויפית אופק, שחור התחייב ברמה האישית כלפיה והצהיר כי התשלום ישולם במלואו. ואולם, כעת הוא טוען כי אין לו כל קשר לחוב, כיוון שהוא אינו חבר בעמותת "תומכי אורן שחור".

לטענת התובעת, שחור בחר לא להיות חלק מחברי העמותה הרשומים כדי לא להיחשף לתביעה משפטית. ואולם, לדבריה, בהתאם להלכה הפסוקה ניתן לחייבו בגין התחייבותו האישית כלפיה, וכן מעצם היותו מי שעמד בראש הרשימה והנהיג את התהליך כולו.

טרם הוגש כתב הגנה.

דוברו של אורן שחור מסר בתגובה כי שחור העביר את הטיפול בתביעה לבא-כוחו, עו"ד אלי זהר, ולכשתתקבל התביעה - הוא יגיב בבית המשפט.

לדברי הדובר, "מקורביו של שחור הביעו תמיהה על שירבובו לכתב התביעה, מאחר שהוא אינו חבר בעמותה ולא מעורב באופן אישי בניהולה".