אחיינו של יעקב נאמן מועמד לניהול רשות החברות הממשלתיות

עו"ד מני נאמן - שותף בהרצוג-פוקס-נאמן, שבראשו עמד דודו לפני שמונה לשר המשפטים - טיפל ברבים מהשינויים המבניים במשק ומשמש כיום כעו"ד הראשי של חברת החשמל ■ מועמד נוסף: רו"ח דורון כהן, לשעבר יו"ר עמידר

עו"ד מני נאמן, אחיינו של שר המשפטים יעקב נאמן, מתמודד על תפקיד מנהל רשות החברות הממשלתיות - כך נודע ל"גלובס".

נאמן, שותף במשרד עוה"ד הרצוג, פוקס, נאמן - בראשו עמד יעקב נאמן לפני שהתמנה לשר המשפטים - טיפל ברבים מהשינויים המבניים במשק. נאמן משמש כיום כעורך הדין הראשי של חברת החשמל.

בין היתר טיפל נאמן בהפרטת בז"ן, כמלווה של רשות החברות הממשלתיות בהפרטה זו. כן טיפל בשינוי המבני בדואר, ממעמד של רשות סטטוטורית למעמד של חברה. עוד עסק נאמן בפיצול הנמלים, וכן ייצג את גרנית הכרמל בהתמודדות על פי גלילות. כמו כן, טיפל ברפורמות בקופות-החולים.

אביו של מני נאמן, עו"ד יהושע נאמן, שימש במשך שנים רבות כיועץ המשפטי ומזכיר החברה לישראל.

מתמחה של ברק

מני נאמן, בן כ-40, היה מתמחה של נשיא בית המשפט העליון לשעבר, אהרן ברק. לאחר מכן הצטרף למשרד הרצוג, פוקס, נאמן. במהלך עבודתו שהה נאמן שנה בארה"ב, באחד ממשרדי עורכי הדין המובילים שם, דוויס-פולק. זאת במסגרת מדיניות משרד הרצוג, פוקס, נאמן לשלוח את אנשיו לתקופות לחו"ל בכדי לרכוש ניסיון.

ל"גלובס" נודע כי נאמן אמנם לא הגיש מועמדות פורמלית לתפקיד, אולם מועמדותו נמצאת על סדר היום.

עוד נודע, כי מתמודד נוסף, בעל סיכויים גדולים, הוא רו"ח דורון כהן, לשעבר יו"ר עמידר. כהן שימש סמנכ"ל כספים של דפי זהב, חשב כי"ל וסמנכ"ל בעלית. כהן נחשב כמקורב לליכוד. מאז פרש מעמידר, בשנת 2007, הוא עוסק בעסקים פרטיים.