בעקבות משבר המים המינרליים: מי עדן חוזרת לסיסמה המיתולוגית

מבצעת מהלך שיווקי-פרסומי שמטרתו לחזק מחדש את תפיסת המותג כמחובר לטבע ■ חוזרת לסיסמה "השמפניה של הטבע" שליוותה את הקמפיינים של החברה בשנים 1988-1994

בעקבות משבר המשקעים במים המינרליים, מי עדן מבצעת מהלך פרסומי שמטרתו לחזק מחדש את תפיסת המותג כמחובר לטבע. מי עדן חוזרת לסיסמה המיתולוגית שלה: "השמפניה של הטבע", שליוותה את הקמפיינים של החברה בשנים 1988-1994.

החזרה לסיסמה הישנה התבצעה לאחר מחקר שהעלה כי הסיסמה קיימת באופן מובהק בתודעת הצרכנים ומשויכת למי עדן: כשליש משייכים אותה באופן בלתי נעזר למי עדן, וכ-57.5% זוכרים את הסיסמה.

מרכיב מרכזי במהלך השיווקי החדש יתפוס קמפיין הפרסום באמצעות באומן-בר-ריבנאי, שיכלול סרטי טלוויזיה, בהשתתפות הדוגמנים יואב ראובני ותמי טסקר מהתוכנית "פרויקט מסלול".

בקמפיין יושקעו כ-4 מיליון שקל, והוא יציג סיטואציות עירוניות יומיות כמו אימון חדר כושר או מעבר דירה, במהלכן שותות הדמויות מי עדן ועוברות בבת-אחת לרמת-הגולן.

את הסרטונים ביים גיא שגיא שהגיע מלוס-אנג'לס, שם הוא עובד בשנים האחרונות. הסרטים צולמו ברמת-הגולן ונערכו באמצעות טכניקה ייחודית של מעבר תלת-מימדי שטרם בוצעה בישראל.