טבע יצאה בסדר

הדרך הכי טובה להנות מהעליה של טבע היא להישאר עם פוזיציית הרכש תוך העלאת פקודת ההגנה כלפי מעלה

לפני זמן מה כתבנו שאין להיבהל מהעובדה שטבע הגיעה לשיא חדש וכי הפריצה של ההתנגדות ב-49 דולר והפיכתה של רמה זו להיות רמת תמיכה מלמדים כי טבע אמורה לעלות עליה משמעותית. כך אכן התחיל לקרות. מכיוון שאין רמת התנגדות בשטח, הדרך הכי טובה להנות מהעליה של טבע היא להישאר עם פוזיציית הרכש תוך העלאת פקודת ההגנה כלפי מעלה. ברגע שטבע תחצה את פקודת ההגנה תיסגר הפוזיציה והמשך המסחר יבחן מנקודת מבט ניטראלית. שחקנים אגרסיביים יכולים למקם פקודת הגנה מתחת ל-53 דולר ולבחון רכש מחודש מעל 51 דולר. שחקנים לטווח ארוך יכולים למקם פקודת הגנה מתחת ל-51 דולר.

אם כבר אנחנו פוזלים לישראליות שנסחרות (גם) מעבר לים ומדברים על "הימור פריצה" שהצליח, גם על צ'ק פוינט הימרנו ואותה אף הכנסנו לתיק קניון המניות. צ'ק פוינט פרצה כלפי מעלה את קו המגמה היורד שמחבר בין 3 רמות השיא האחרונות. פריצה זו מלמדת על סיכוי להמשך עליה ויש סיכוי לשבירת ההתנגדות ה"מסורתית" שב-27 דולר אותה לא חצתה המניה מאז ירדה מתחתיה ב-2002. מי שכבר קנה את המניה יכול להיערך להמשך עליה. מי שלא קנה, רכש מעל 25 דולר בהזדמנות הכי טובה שייצר המסחר לטווח קצר הוא אסטרטגיה סבירה.

כיל גם בעליה

אצלנו בתל אביב, כיל גם כן התמקמה יפה במסלול מחודש של עליה ואנחנו מניחים שאם אכן תעלה, רבים ישמחו וירוויחו. המהלך מעל 4100 הוא הסימן החיובי מבחינתנו וזהו גם השער מעליו פחות או יותר כיל צריכה להישאר בשביל לא להתהפך לירידה. היעד הבא לעליה הוא אזור ה-4700.