רונן שפר מונה לסמנכ"ל הכספים של קרסו

שפר היה עד לאחרונה שותף מימון ותשתיות ב-BDO ■ שפר יחליף את סמנכ"ל הכספים הוותיק, דוד פלדמן

רו"ח עו"ד רונן שפר, ששימש עד לאחרונה כשותף מימון ותשתיות בחברת הייעוץ של BDO זיו האפט, מונה לתפקיד סמנכ"ל הכספים של קבוצת קרסו, שכוללת את קרסו נדל"ן ואת קרסו מוטורס.

שפר, בן ה-35, פרש מ-BDO לפני מספר שבועות ובקבוצת קרסון הוא יחליף את סמנכ"ל הכספים הוותיק, דוד פלדמן.

ב-BDO התמחה שפר בליווי גופים ציבוריים, פרטיים ופיננסיים בבדיקות כדאיות כלכליות, חוזים ומכרזים וניתוח סיכונים. בתוקף תפקידו הוא שימש יועץ לוועדות מכרזים של משרד האוצר, המשרד לביטחון פנים, משרד התחבורה, משרד התמ"ת, משרד הרווחה ומשרד הבריאות. כן הוא ייעץ למוסדות בנקאיים בליווי עסקאות ובחינת מודלים כלכליים של פרויקטים וליווה גופים שונים בהליכים לגיוס הון ובחינת מבנה ההון המתאים. בנוסף הוא ייעץ לחברות בתחום הנדל"ן בהיבטים מימוניים. שפר הוא בעל תואר ראשון במשפטים ותואר ראשון במינהל עסקים.

לדברי מנכ"ל קבוצת קרסו מוטורס, איציק וייץ, "אנו מברכים על הצטרפותו של רונן שפר לקבוצה, ניסיונו הפיננסי העשיר של שפר יסייע להמשך פעילות הקבוצה והתרחבותה, הן בתחום הרכב והן בתחום הנדל"ן. משרת סמנכ"ל הכספים של הקבוצה, היא אחת העמדות החשובות ביותר לארגון ובטח בתקופה מאתגרת שכזו, עם התרחבות קבוצת קרסו שכללה רכישת חברת אמפא ליס וכניסת מותג הרכב היוקרתי אינפיניטי לישראל".