אלביט הדמיה השלימה בהצלחה גיוס של 270 מיליון שקל

המכרז הציבורי שהסתיים היום כלל הנפקת אג"ח "סטרייט" באמצעות הרחבת סדרה ו' והנפקת סדרה שקלית חדשה להמרה; בסך הכול גייסה החברה (בשלב המוסדי והציבורי) כ-270 מיליון שקל בשתי הסדרות

ביקושי יתר גבוהים של כ-570 מליון שקל במכרז הציבורי בהנפקת האג"ח שביצעה אלביט הדמיה שבשליטת מוטי זיסר. הביקושים מורכבים מהתחייבות מוקדמת של משקיעים מוסדיים בסך של כ-215 מליון שקל וביקושים מהציבור בסך של כ-355 מליון שקל. איגרות החוב דורגו על ידי מידרוג בדירוג A2/Stable.

במכרז המוסדי שהסתיים ביום רביעי שעבר נרשמו ביקושים גבוהים שהסתכמו בכ-600 מיליון שקל ולכן הגדילה החברה את היקף הגיוס הכולל (מוסדי וציבורי) מ-170 מיליון שקל לכ-270 מיליון שקל. במכרז המוסדי והציבורי יחדיו נרשם ביקוש מצרפי של מעל 950 מליון שקל המהווה ביקוש יתר של פי 3.5.

בסך הכול גייסה החברה (בשלב המוסדי והציבורי) כ-270 מיליון שקל בשתי הסדרות: כ-155 מיליון שקל באג"ח "סטרייט" באמצעות הרחבת סדרה ו' הצמודה למדד המחירים לצרכן בתשואה (ריבית אפקטיבית) של 5.5% וכן כ-119 מיליון שקל באג"ח להמרה בריבית של 6.25% (תשואה של 4.78%). שער ההמרה לארבע השנים הראשונות של האג"ח הינו 128 שקל למניה, ולאחר מכן 200 שקל למניה.

מאיר דלאל, מנכ"ל אנליסט חיתום: "זאת הנפקה מוצלחת של חברה שמזוהה בעיקר עם תחום הנדל"ן במזרח אירופה. הריביות הנמוכות יחסית מעידות על אמון של המוסדיים בחברה ובהנהלתה".

אלביט הדמיה הינה חברה בת של אירופה ישראל המתמקדת בארבעה תחומים עיקריים: תחום הנדל"ן ומרכזים מסחריים, בין היתר, באמצעות חברת הבת פלאזה סנטרס שנסחרת ב-LSE וב-WSE; תחום המלונאות באמצעות חברת הבת אלסינט; תחום טיפול מונחה הדמיה רפואית באמצעות חברת אינסייטק; וכן השקעות היי טק בתחום הביוטכנולוגיה באמצעות חברתGamida ובחברות נוספות בתחום התקשורת.