טאואר משיגה עוד לקוח בקוריאה - המניה מזנקת 18%

היקף העסקה מוערך במיליוני דולרים בשנה ■ החברה הקוריאנית Dongwoon היא הלקוח השני של טאואר בקוריאה והיא משרתת גם את סמסונג וסוני

חברת השבבים טאואר ממשיכה במומנטום החיובי שלה מהתקופה האחרונה ומודיעה היום על חוזה ייצור חדש עבור חברה קוריאנית, אשר על לקוחותיה נמנים גם סמסונג וסוני. החברה הקוריאנית, Dongwoon Anatech, בחרה בטאואר לייצר התקני LED. היקף העסקה לא נמסר, אולם בשוק מעריכים כי מדובר במיליוני דולרים בשנה, לאחר שטאואר תסיים את תהליך הפיתוח בעוד מספר חודשים.

משהו טוב עובר על טאואר בתקופה האחרונה. זהו החוזה השלישי עליו מודיעה חברת השבבים הישראלית בחודש האחרון, ומנייתה לא מפסיקה לזנק ומשלימה היום נסיקה של 700% מתחילת השנה. המניה מזנקת היום בכמעט 20% במחזור חריג במיוחד.

שוק מוצרי ה-LED צפוי להגיע לכ-5 מיליארד דולר בשנת 2012, עם צמיחה שנתית ממוצעת של כ-28% (לפי נתוני חברת המחקר iSuppli). התקני ה-LED משמשים ליישומים ביתיים ותעשייתיים. נוכח הביקוש הגבוה בשוק התקני ה-LED, מרחיבה Dongwoon את עסקיה מקוריאה לשווקים בסין, ארה"ב ויפן, תוך שהיא מציגה 4 התקנים חדשים השנה. ייצור השבבים יתבצע במתקן הייצור פאב 2 של טאואר במגדל-העמק, בטכנולוגיית ה-0.18 מיקרון.

לקוחותיה הגדולים של Dongwoon הם סמסונג וסוני, להם מכרה החברה 155 מיליון יחידות ב-3 השנים האחרונות. גישתה האגרסיבית של החברה בשוק תאורת ה-LED ויכולתה לחזות את צרכי לקוחותיה מהר יותר ממתחרותיה, מאפשרת לה לקבוע סטנדרטים טכניים וליצור התקנים יחידים מסוגם.

"חברת Dongwoon עובדת באופן הדוק ביותר עם לקוחותיה וכמו כן מבצעת עבודת מחקר רבה על-מנת להבין את צרכי השוק, כך שיוכלו להגיב במהירות וביעילות עם ייצור המוני", אומר מייקל סונג, מנהל משרד המכירות הארצי של טאואר בקוריאה, אשר מונה לתפקיד זה לפני מספר חודשים והשיג כבר שני לקוחות עבור החברה. כזכור, באפריל האחרון חתמה טאואר על חוזה עם חברת האלקטרוניקה הקוריאנית Cesign, שהייתה בזמנו הלקוח הראשון של טאואר בקוריאה.