יורו ישראל תבנה 96 יח"ד צמודות קרקע במודיעין

היחידות שיכללו קוטג'ים וילות ודופלקסים ייבנו בשכונת בוכמן שנמצאת בדרום-מזרח מודיעין, סמוך לרעות ועם נגישות לכבישים 1, 431 ו-443

חברת יורו ישראל, שבבעלות שמחוני ועפרה חדד, תבנה 96 יחידות דיור צמודות קרקע בשכונת בוכמן במודיעין, כך נודע ל"גלובס". הפרויקט ייקרא "וילה יורו" והוא ייבנה על קרקע בשטח 19,250 מ"ר. החברה זכתה במגרש במסגרת מכרז מינהל מקרקעי ישראל לפני כחצי שנה כשהציעה 11.2 מיליון שקל וגברה על הצעה נוספת שהוגשה.

שכונת בוכמן נמצאת בדרום-מזרח מודיעין, סמוך לרעות ועם נגישות לכבישים 1, 431 ו-443. עלות ההקמה הצפויה של יחידות הדיור בפרויקט של יורו ישראל עומדת על 63 מיליון שקל, ללא עלות הקרקע.

רוב היחידות בפרויקט ייבנו במתכונת של קוטג'ים דו-משפחתיים, אך ביורו ישראל מספרים כי הפרויקט יכלול גם קוטג'ים בודדים (וילות) ויחידות דופלקס ודירות גן וגג, עם גינות ומרפסות רחבות ידיים. היחידות יימכרו במחיר שיחל ב-2 מיליון שקל ליחידה. הקוטג'ים ייבנו על מגרשים בני 250 מ"ר, בשטח בנוי של כ-180 מ"ר, ויכללו מרתף וחנייה פרטית.

הפרויקט נמצא בימים אלה בהליכי רישוי וקבלת היתרים. שיווק הפרויקט, אותו תכנן משרד האדריכלים אילן לוי, יחל בעוד כחודש. יורו ישראל תכשיר במסגרת הפרויקט שצ"פ (שטח ציבורי פתוח) בן כ-4,000 מ"ר שיכלול מתקני משחקים לילדים וספסלי גינה.

לדברי סמנכ"ל יורו ישראל, עפרה חדד, "בימים האחרונים פורסמו מחירי הזכייה של מכרז לבנייה רוויה במתחם ציפור במודיעין במחירים שנעים סביב 301 אלף שקל ליחידה, שהוא מחיר גבוה המשקף עליית מחירים רציפה של הקרקעות בעיר בחצי השנה האחרונה. אנחנו צופים ביקושים גבוהים לפרויקט, הן בשל המיקום המבוקש והן בשל העובדה כי כיום אין מוצר כזה על המדף בכל מודיעין".