נהג נתפס נוהג במהירות מופרזת בדרך לשימוע על פסילת רישיון

לתושב טורעאן שנתפס על-ידי המשטרה כשהוא נוהג במהירות של 165 קמ"ש היה הסבר מעניין במיוחד ל"טיסתו" על הכביש: "אני ממהר לשימוע על פסילת רישיון הנהיגה שלי"

לתושב טורעאן שנתפס על-ידי המשטרה כשהוא נוהג במהירות מופרזת היה הסבר מעניין במיוחד ל"טיסתו" על הכביש: "אני ממהר לשימוע על פסילת רישיון הנהיגה שלי", אמר לשוטרים ההמומים שפסלו את רשיונו במקום. לשימוע הוא כבר לא הגיע.

ביום ראשון, בפעילות של שלוחת זבולון במשטרת תנועה ארצית נתפס הנהג, בן 28, בעת שנהג בכביש 70 סמוך לצומת סומך בצפון במהירות של 165 קמ"ש במקום 90 קמ"ש - כלומר 75 קמ"ש מעל המותר.

לאור חומרת העבירה זומן הנהג להתייצב אתמול (ג') במשרדי יחידת התנועה של משטרת זבולון לשם עריכת שימוע בדבר פסילת רישיון נהיגתו לחודש ימים כנדרש בחוק.

ואכן, הנהג הממהר עשה אתמול את דרכו אל משרד התנועה בזבולון, ובחר לנהוג בכביש 77, בין צומת גולני לצומת המוביל - שוב, במהירות מופרזת.

הפעם, הוא נתפס על-ידי שלוחת עמקים של משטרת התנועה הארצית. השוטרים שאלו את הנהג מדוע הוא נוסע כל-כך מהר - והוא השיב: "מיהרתי לשימוע".

מפקד יחידת התנועה במרחב העמקים ערך לנהג שימוע מיידי במקום ופסל את רישיונו לתקופה של 30 יום. יחידת התביעות מכינה בימים אלה כתב אישום נגד הצעיר על שתי עבירות המהירות גם יחד, אשר יידונו בבית משפט לתעבורה בשיפוט מהיר, תוך דרישה לענישה מחמירה במיוחד.