נשיא קוקה-קולה ישתתף באירוע של "גלובס" וספיישל אולימפיקס

מוכתר קנט ירצה על מותגים בזמנים של אקלים כלכלי משתנה, ועל המחויבות לאחריות חברתית

איך מנווטים מותג-על שנולד בשלהי המאה ה-19 בים הכלכלי הסוער של המילניום השלישי? איך מתמודדים עם ההתפתחות המהירה של השווקים, המודעות הגוברת לבריאות ולשמירה על איכות הסביבה, ועם התמנון רב הזרועות של המדיה? איך עושים את כל אלה ועדיין מצליחים לשמור על כתר "המותג המוביל בעולם" של אינטרברנד וביזנסוויק, וגם על כתר "המדד המוביל בשוויו בישראל" של מדד המותגים של "גלובס"?

נשיא "קוקה-קולה" העולמית, מוכתר קנט, יענה על השאלות הללו ואחרות, כשיגיע ארצה לביקור מיוחד במהלכו ייקח חלק באירוע משותף של "גלובס", עיתון העסקים של ישראל ו"ספיישל אולימפיקס ישראל". הכנסות המפגש שייערך ב-31.8.2009, יועברו כתרומה לעמותת "ספיישל אולימפיקס ישראל". את האירוע יכבדו בנוכחותם בכירי המשק והאנשים המובילים את תחום השיווק בארץ ותנחה אותו עורכת גלובס הערב, לילך סיגן.

במסגרת האירוע הבלעדי ירצה קנט על מותגים מובילים בזמנים של אקלים כלכלי משתנה והמחויבות לאחריות חברתית. בסיום ההרצאה ייערך דיון מיוחד בהשתתפות הקהל.

בנוסף להיותו נשיא "קוקה-קולה" העולמית, מכהן קנט גם כחבר דירקטוריון ב"ספיישל אולימפיקס", עמותה בינלאומית הפועלת בארגון אירועי ספורט עממיים ותחרותיים, במגוון ענפים. הרעיון העומד מאחורי הפעילות הוא לאפשר לכל ספורטאי בעל לקות שכלית באשר הוא, לקחת חלק בפעולות ובתחרויות, בהתאמה להישגיו היחסיים. מאז הוקמה העמותה, היא מתמסרת למען שינוי בחייהם, תדמיתם ואורחותיהם של ספורטאים בעלי לקויות שכליות ברמות כאלה ואחרות. כיום חברים בעמותות הספיישל אולימפיקס שלושה מיליון ספורטאים ב-169 מדינות בעולם.

הסניף הישראלי של "ספיישל אולימפיקס" הוקם בישראל בשנת 1987 במסגרתו פעילים כ-3,000 ספורטאים מעל גיל 8. פעם בשנה מתקיימת תחרות ארצית ופעם בארבע שנים נערכת האולימפיאדה בהשתתפותם של מגוון ספורטאים מכל רחבי העולם. *