מילקי - הפרסומת הזכורה, האהובה והמושקעת ביותר

גיאוקרטוגרפיה: שלוש פרסומות הנכללות ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות - סלקום, yes ו-מילקי, נכללות גם ברשימת 10 הפרסומות המושקעות ביותר מבחינה תקציבית

הפרסומת של חברת שטראוס למעדן מילקי באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי היא הפרסומת הזכורה ביותר עם שיעורי זכירה של 14.3% - שיעורי זכירה הגבוהים פי שתיים משיעורי הזכירה להם זכתה הפרסומת בשבוע שעבר. השבוע היא גם מדורגת כפרסומת האהובה ביותר עם שיעורי אהדה גבוהים במיוחד העומדים על 20.8%.

יש לציין כי הפרסומת של מילקי, היא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות ששודרו במהלך השבוע האחרון, כאשר סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.5 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

הפרסומת של מקדונלד'ס באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, מדורגת במקום השישי ברשימת הפרסומות הזכורות עם שיעורי זכירה של 3.5%.

ברשימת הפרסומות האהובות זוכה הפרסומת בשיעורי אהדה גבוהים יחסית העומדים על 13.9% המדרגים אותה במקום השני.

ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מציינת כי במהלך החודש האחרון הפרסומת של מקדונלד'ס דורגה בצמרת הפרסומות האהובות, כאשר פעמיים דורגה כפרסומת האהובה ביותר. העובדה שזו אינה הפעם הראשונה שפרסומת זו אינה משודרת וזוכה לשיעורי זכירה המקנים לה מקום ברשימת הפרסומות הזכורות, והעובדה שהפרסומת מקבלת דירוג נאה ברשימת הפרסומות האהובות מראה כי חיבור ואהדה לפרסומת נשארים בתודעת הצופה לאורך זמן גם כשאינו נחשף אליה.

הפרסומת לרשת פלאפון באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, מדורגת במקום השלישי ברשימת הפרסומות הזכורות וברשימת הפרסומות האהובות עם שיעורי זכירה של 7.6% ושיעורי אהדה של 13.0%.

השבוע, שלוש פרסומות הנכללות ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות (רשת סלקום, yes ו-מילקי) נכללות גם ברשימת 10 הפרסומות המושקעות ביותר מבחינה תקציבית (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה, כי מספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע זהה במספרן לשבוע שעבר, כאשר מספרן כעת עומד על 306. כמו כן, בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע חלה ירידה קלה מאוד ביחס לשבוע שעבר וכעת הוא עומד על כ-42.4 מיליון דולר (לעומת כ- 42.6 מיליון בשבוע שעבר).